Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 23 listopada 2006 r. do dnia 14 grudnia 2006 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyły się 3 posiedzenia Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. upoważnienia do podpisywania wszelkich dokumentów związanych
z prawidłową realizacją projektów w ramach Działania 2.2 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego /ZPORR/.
2. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2006 r.
3. wyrażenia zgody na wynajem pomieszczenia w budynku głównym Szpitala
/z przeznaczeniem na kiosk/,
4. wyrażenia zgody na wynajem pomieszczenia w budynku głównym Szpitala
/z przeznaczeniem na punkt zaopatrzenia ortopedycznego/,
5. wyrażenia zgody na wynajem pomieszczenia w budynku głównym Szpitala
/z przeznaczeniem na gabinet protetyki słuchu/,
6. wyrażenia zgody na wynajem pomieszczenia w budynku DOMONT, / pod potrzeby Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „ZDROWIE” /,
7. wyrażenia zgody na wynajem pomieszczenia biurowego w budynku Hotelu Pielęgniarek w Grójcu przy ul. Mogielnickiej 28 C /będzie ogłoszony przetarg/,
8. wyrażenia zgody na likwidację środków trwałych w SP ZOZ Grójec, / piec do spalania odpadów i zamrażarka/,
9. wyrażenia zgody na likwidację aparatu RTG X – 18,
10. powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. wygaśnięcia mandatu radnego Wiesława Franciszka Nasiłowskiego,
2. przyjęcia rezygnacji Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu,
3. wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu,
4. powołania Sekretarza Powiatu,
5. określenia składu i wyboru członków Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu,
6. wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu,
7. wyboru składów osobowych pozostałych Komisji Rady Powiatu,
8. wyboru Przewodniczących Komisji Stałych Rady Powiatu, /7 uchwał/
9. wprowadzenia zmian w dochodach i wydatkach budżetu Powiatu Grójeckiego
w 2006 r.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z informacją na temat sytuacji finansowej w SP ZOZ Grójec i SP ZOZ Nowe Miasto,
2. zapoznał się z informacją dot. przystosowania DPS-u w Lesznowoli do standardów Unii Europejskiej,
3. zapoznał się z informacją o aktualnym stanie dróg powiatowych oraz
o planowanych w 2007 r. inwestycjach na drogach powiatowych. współfinansowanych z gminami,
4. zapoznał się z informacją o planowanej inwestycji na nieruchomości przy
ul. Laskowej „budynek bo byłym hotelu Marian” oznaczonej jako działki o nr 1772/1 i 1773/1,
5. zapoznał się z propozycją podziału działki nr 1220/1 położonej w Grójcu przy
ul. Szkolnej.
6. zapoznał się z rozstrzygnięciem nadzorczym Wojewody Mazowieckiego z dnia 29.11.2006 r. w którym Wojewoda Mazowiecki stwierdził nieważność uchwały Zarządu Powiatu o cofnięciu darowizny /zespół parkowo – pałacowy w Kobylinie/,
7. planuje zorganizowanie w dniu 21.12.06 spotkania Zarządu Powiatu oraz Prezydium Rady Powiatu z Wójtami, Burmistrzami i Przewodniczącymi Rad
z terenu Powiatu,
8. zabezpieczył środki w wysokości 24 tys. zł na odkupienie oryginalnego listu Kazimierza Pułaskiego i przekazania go Muzeum w Warce z okazji 40-lecja Muzeum, która to rocznica przypada na miesiąc styczeń 2007 r.
9. zgodnie ze swoimi kompetencjami rozpatrywał pisma i wnioski w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju uroczystości, imprez
i zbliżających się świąt,
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 13.12.2006 r., godz. 14.50 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 13.12.2006 r., godz. 14.50 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
13.12.2006 r., godz. 14.50 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |