Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniej Sesji Rady Powiatu tj. od 28 grudnia 2010 r. do 21 stycznia 2011 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyły się 4 posiedzenia Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. przejęcia mienia ruchomego po zlikwidowanym SP ZOZ w Grójcu przez Powiat Grójecki.
2. wniesienia przez Powiat Grójecki mienia ruchomego do Powiatowego Centrum Medycznego sp z o.o. w Grójcu.
3. wskazania członków Zarządu Powiatu uprawnionych do podpisania umowy,
4. powołania zespołu ds. cząstkowej oceny pracy Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowej Wsi.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. w sprawie objęcia mandatu radnego przez Waldemara Kopczyńskiego,
2. w sprawie objęcia mandatu radnego przez Szymona Nowakowskiego,
3. uchwalenia Budżetu Powiatu Grójeckiego na 2011 r.
4. uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Grójeckiego na lata 2011-2020,
5. zasad korzystania z telefonów komórkowych przez członków władz Powiatu Grójeckiego,
6. wydzierżawienia nieruchomości zabudowanej w Nowej Wsi,
7. powołania członków Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście n/Pilicą.
8. delegowania radnych do składu Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa
i Porządku.
9. wygaśnięcia mandatu radnej Teresy Knyzio.
10. wyboru Przewodniczącego Komisji Integracji Europejskiej i Promocji Powiatu.
11. przyznania Staroście grójeckiemu dodatkowego wynagrodzenia rocznego za 2010 r.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. opracował autopoprawkę do projektu uchwały budżetowej na rok 2011.
2. opracował autopoprawkę do projektu Uchwały Rady Powiatu Grójeckiego
w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Grójeckiego na lata 2011-2020.
3. zaakceptował projekt umowy o udzieleniu pomocy finansowej między powiatem Grójeckim a Gminą Pniewy w sprawie wykonania zadania pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”.
4. zapoznał się ze sprawozdaniem z działalności Domu Samopomocy
w Łychowskiej Woli za 2010 r. oraz projektem harmonogramu dostosowania do standardów funkcjonowania placówki dotyczących kadry i warunków lokalowych.
5. zapoznał się z ofertą na wykonanie remontu dachu i cokołu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Grójcu.
6. zapoznał się z winsokiem Komisji Planowania, Budżetu, Finansów i Mienia Powiatu z dnia 27 grudnia 2010 r.
7. zapoznał się z wnioskami Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska
i Geodezji z dnia 19 stycznia 2011 r.
8. Starosta wraz z posłem Mirosławem Maliszewskim uczestniczył w spotkaniu dot. budowy Komendy Policji w Grójcu.
9. Starosta odbył kilka spotkań z Burmistrzem i Z-cą Burmistrza Warki w sprawach:
a) podpisania umowy na utrzymanie ulic w ciągach dróg powiatowych,
b) rozpatrzenia możliwości wsparcia samorządu Powiatowego w realizacji zadania inwestycyjnego – Rewitalizacja Muzeum w Warce.
c) propozycji Powiatu w realizacji wspólnej modernizacji dróg na terenie gm. Warka,
d) zasygnalizowania problemu jakości ulic w ciągach dróg powiatowych na które zostanie skierowany ruch pojazdów ciężarowych po zrealizowaniu inwestycji w ramach „schetynówki” ( ul. Mostowa i P. Wysockiego).
10. Starosta spotkał się z koordynatorami zadania „Uczmy się razem i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego”.
11. Starosta podpisał porozumienie z Mazowiecką Komendą Wojewódzką Policji w Radomiu dot. bezpłatnego korzystania przez Komendę Policję w Grójcu
z pomieszczeń przy ul. Kościelnej do miesiąca czerwca 2012 r.
12. Wicestarosta odbył spotkanie w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim
w sprawie zmian organizacji ratownictwa medycznego.
13. Wicestarosta uczestniczył w uroczystym otwarciu siedziby ratownictwa medycznego w Grójcu – na otwarciu gościli Członek Zarządu Województwa Mazowieckiego p. Gruszczyk, Dyrektor Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego p. Łagońska oraz przedstawiciel Wojewody Mazowieckiego ds. ratownictwa medycznego.
14. zgodnie ze swoimi kompetencjami Zarząd Powiatu rozpatrywał pisma i wnioski
w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju świąt
i uroczystości /organizacji imprez/ - oraz podejmował decyzję o ewentualnym dofinansowaniu w granicach swoich kompetencji,
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 31.01.2011 r., godz. 08.54 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 31.01.2011 r., godz. 08.54 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
31.01.2011 r., godz. 08.54 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |