Główna treść strony
Uchwała nr II/15/2002 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 11 grudnia 2002 r.
w sprawie zmiany Statutu Powiatu Grójeckiego.
Na podstawie art. 12 pkt 1 w zw. z art. 40 ust. 1 i ust. 2 pkt 1, ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym / Dz. U. Nr 142, poz 1592 – tekst jednolity z późn. zm. /
Uchwala się co następuje:
§ 1
W Statucie Powiatu Grójeckiego wprowadza się następujące zmiany:
1)w § 1 skreśla się pkt 10.
2)§ 5 otrzymuje brzmienie „ Powiat posiada własny herb i flagę ustanowione przez radę powiatu w drodze uchwały nr XVII/122/2000 z dnia 28 listopada 2000 r.”
3)§ 6 ust. 1 pkt 6 otrzymuje brzmienie „ Transportu zbiorowego i dróg publicznych” ( art. 4 ust. 1 pkt 6 ustawy )
4)§ 6 ust. 1 pkt 11 otrzymuje brzmienie „ Administracji architektoniczno – budowlanej” ( art. 4 ust. 1 pkt 11 ustawy )
5)§ 6 ust. 1 pkt 16 otrzymuje brzmienie „ Ochrony przeciwpożarowej w tym wyposażenia i utrzymania powiatowego magazynu przeciwpowodziowego, przeciwpożarowego i zapobieganiu innym nadzwyczajnym zagrożeniom życia i zdrowia ludzi oraz środowiska”. ( art. 4 ust. 1 pkt 16 ustawy )
6)§ 6 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „ Do zadań publicznych powiatu należy zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań i kompetencji kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży”. ( art. 4 ust. 2 ustawy )
7)§ 8 ust. 3 otrzymuje brzmienie „Tworzenie jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt. 1, ich znoszenie, likwidacja oraz reorganizacja następuje w drodze uchwały rady powiatu”.
8)§ 10 ust. 4 otrzymuje brzmienie „ W skład Rady Powiatu Grójeckiego wchodzi 21 radnych z zastrzeżeniem § 71 Statutu.”
9)§ 11 ust. 1 otrzymuje brzmienie „ W drodze referendum mogą być rozstrzygane sprawy z zakresu właściwości powiatu a także wniosek o odwołanie rady powiatu”.
10) § 12 ust 2 otrzymuje brzmienie „wybór i odwołanie zarządu oraz ustalenie wynagrodzenia jego przewodniczącego” ( art. 12 pkt 2 ustawy )
11)w § 12 ust. 8 po lit i dodaje się litery J)
j)w brzmieniu „podejmowanie uchwał w sprawie przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej oraz w sprawie powierzenia prowadzenia zadań publicznych o których mowa w § 7 Statutu”. ( art. 12 pkt 8a ustawy ) oraz litery
k) w brzmieniu „ podejmowanie uchwał w sprawach współpracy ze społecznościami lokalnymi innych państw oraz przystępowania do międzynarodowych zrzeszeń społeczności lokalnych” ( art. 12 pkt 9a ustawy )
l) w brzmieniu „uchwalanie powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego” ( art. 12 pkt 9b ustawy )
m) w brzmieniu „uchwalanie powiatowego programu przeciwdziałania bezrobociu oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy” ( art. 12 pkt 9c ustawy )
n) w brzmieniu „dokonywanie oceny stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego i zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu” ( art. 12 pkt 9d ustawy )
o) w brzmieniu „podejmowanie uchwał w sprawie zasad udzielania stypendiów dla uczniów i studentów” ( art. 12 pkt 10a ustawy )
12)w § 13 skreśla się ust.2 , w ust 1 skreśla się numerację ust.
13)po § 14 ust.5 dodaje się ust.6 w brzmieniu „Niepodjęcie uchwały o której mowa w ust.5 w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia rezygnacji przez przewodniczącego lub wiceprzewodniczącego jest równoznaczne z przyjęciem rezygnacji przez radę z upływem ostatniego dnia miesiąca , w którym powinna być podjęta uchwała”. ( art. 14 ust 6 ustawy )
14)§ 15 ust. 2 otrzymuje brzmienie „ Na wniosek co najmniej ¼ ustawowego składu rady lub zarządu przewodniczący obowiązany jest zwołać sesję w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku”. ( art. 15 ust 6 ustawy )
15)§ 15 ust 3 otrzymuje brzmienie „Na wniosek starosty przewodniczący rady powiatu jest obowiązany wprowadzić do porządku obrad najbliższej sesji rady powiatu projekt uchwały , jeżeli wnioskodawcą jest zarząd powiatu a projekt wpłynął do rady powiatu co najmniej 7 dni przed dniem rozpoczęcia sesji rady” ( art. 14 ust 9 ustawy )
16)w § 15 ust. 4 pkt. 1 słowa „14 dni” zastępuje się słowami „7 dni”. ( art. 15 ust 3 ustawy )
17)w § 15 ust 4 pkt. 2 słowa „przewodniczący wojewódzkiej komisji wyborczej” zastępuje się słowami „komisarz wyborczy” ( art. 14 ust 4 )
18)w § 17 ust. 2 słowa „7 osób” zastępuje się słowami „ 5 do 7 radnych” i dodaje się słowa „Liczbę członków komisji w każdej kadencji określa rada powiatu w uchwale o powołaniu składu osobowego komisji”.
19)§ 18 ust. 4 otrzymuje brzmienie „ Rada Powiatu powołuje następujące komisje stałe składające się z 5 do 7 radnych”:
1/Komisja Rewizyjna ,
2/Komisja Planowania , Budżetu , Finansów i Mienia Powiatu,
3/Komisja Oświaty , Kultury , Turystyki i Sportu.
4/Komisja Zdrowia Pomocy Społecznej , Spraw Socjalnych i Przeciwdziałania Bezrobociu , 5/Komisja Rolnictwa ,Leśnictwa i Ochrony Środowiska ,
6/Komisja Transportu Zbiorowego i Dróg Publicznych ,
7/Komisja Zagospodarowania Przestrzennego , Nadzoru Budowlanego i Geodezji.
8/ Komisja Integracji Europejskiej i Promocji Powiatu.
Liczbę członków poszczególnych komisji w każdej kadencji określa rada powiatu w uchwale o powołaniu składu osobowego komisji”.
20)§ 19 ust. 2 otrzymuje brzmienie „ Klub radnych może tworzyć co najmniej 3 radnych”.
21)w § 21 ust. 1 dodaje się zdanie drugie w brzmieniu: „ Rotę ślubowania określa ustawa regulująca ustrój samorządu powiatowego”.
22)w § 21 dodaje się ust. 3 w brzmieniu: „ Radny nieobecny na pierwszej sesji rady powiatu oraz radny, który uzyskał mandat w czasie trwania kadencji, składa ślubowanie na pierwszej sesji na której jest obecny”. ( art. 21 ust 3 ustawy )
23)§ 22 ust. 4 otrzymuje brzmienie „ Na zasadach ustalonych przez radę powiatu, radnym przysługują diety oraz zwrot kosztów podróży służbowych. Rada Powiatu przy ustaleniu wysokości diet bierze pod uwagę funkcje pełnione przez radnego. Dieta nie przysługuje radnemu pełniącemu odpłatnie funkcje członka zarządu w powiecie w którym uzyskał mandat”. ( art. 24 pkt 4 i 4a ustawy )
24)po § 22 ust. 4 dodaje się ust. 4a w brzmieniu „ Maksymalną wysokość diet przysługujących radnym określa Rada Ministrów w drodze rozporządzenia”.
25)po § 22 ust. 4a dodaje się art. 4b w brzmieniu: „ Minister właściwy do spraw administracji publicznej określa sposób ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych”.
26)w § 24 ust. 1 skreśla się słowo „powiatowego”.
27)w § 24 ust. 2 skreśla się zdanie drugie.
28)§ 25 otrzymuje brzmienie „ Naruszenie przez radnego zakazu określonego w § 23 i 24 powoduje utratę w danym roku prawa do diet”. ( art. 24f ust. 6 ustawy o samorządzie gminnym)
29)§ 27 ust. 3 otrzymuje brzmienie: „ Przepis pkt. 2 dotyczy również kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych i ich zastępców”. ( art. 23 ust. 2 ustawy )
30)w § 27 dodaje się ust. 8 w brzmieniu: „ Mandatu radnego nie można łączyć z :
a) mandatem posła lub senatora,
b) wykonywaniem funkcji wojewody lub wicewojewody,
c) członkostwem w organie innej jednostki samorządu terytorialnego. ( art. 21 ust. 8 ustawy )
31)w § 28 ust. 2 liczbę 4 zastępuje się liczbą 3.
32)w § 29 ust 1 otrzymuje brzmienie:„ Rada powiatu wybiera Starostę bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady w głosowaniu tajnym.”
33)w § 29 dodaje się ust 1a w brzmieniu „ Rada powiatu na wniosek starosty , wybiera zarząd, w tym wicestarostę , zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowego składu rady, w głosowaniu tajnym. ( art. 29 ust. 1 ustawy )
34)w § 29 skreśla się ust 5
35)po § 30 dodaje się § 30a w brzmieniu
1.Uchwała rady powiatu w sprawie nieudzielania zarządowi absolutorium jest równoznaczna ze złożeniem wniosku o odwołanie zarządu , chyba że po zakończeniu roku budżetowego zarząd powiatu został odwołany z innej przyczyny.
2. Uchwałę w sprawie absolutorium rada powiatu podejmuje bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady powiatu.
3. Rada powiatu rozpoznaje sprawę odwołania zarządu z przyczyny, o której mowa w ust. 1, na sesji zwołanej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od podjęcia uchwały w sprawie nieudzielenia zarządowi absolutorium. Po zapoznaniu się z opiniami, o których mowa w art. 16 ust. 3, oraz z uchwałą regionalnej izby obrachunkowej w sprawie uchwały rady powiatu o nieudzieleniu zarządowi absolutorium, rada powiatu może odwołać zarząd większością co najmniej 3/5 głosów ustawowego składu rady, w głosowaniu tajnym.
36)po § 30a dodaje się § 30b w brzmieniu:
1. Rada Powiatu może odwołać starostę z innej przyczyny niż nieudzielenie absolutorium jedynie na wniosek co najmniej ¼ ustawowego składu rady.
2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, wymaga formy pisemnej i uzasadnienia przyczyny odwołania oraz podlega zaopiniowaniu przez komisję rewizyjną.
3. Odwołanie starosty następuje większością co najmniej 3/5 głosów ustawowego składu rady, w głosowaniu tajnym. Głosowanie w sprawie odwołania rada powiatu przeprowadza po zapoznaniu się z opinią komisji rewizyjnej na następnej sesji po tej, na której zgłoszono wniosek o odwołanie, nie wcześniej jednak niż po upływie 1 miesiąca od dnia zgłoszenia wniosku Jeżeli wniosek o odwołanie starosty nie uzyskał wymaganej większości głosów , kolejny wniosek o odwołanie może być zgłoszony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od poprzedniego głosowania.
4. Odwołanie starosty albo złożenie przez niego rezygnacji jest, odpowiednio , równoznaczne z odwołaniem całego zarządu powiatu albo złożeniem rezygnacji przez cały zarząd powiatu.
5. Rada powiatu może na uzasadniony wniosek starosty odwołać poszczególnych członków zarządu zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowego składu rady, w głosowaniu tajnym. ( art. 21 ustawy )
37)po § 30b dodaje się § 30c w brzmieniu:
1. W przypadku złożenia rezygnacji przez starostę jej przyjęcie następuje zwykłą większością głosów.
2. W przypadku rezygnacji starosty rada powiatu na najbliższej sesji podejmuje uchwałę o przyjęciu rezygnacji całego zarządu.
3. Niepodjęcie uchwały, o której mowa w ust. 2, jest równoznaczne z przyjęciem rezygnacji z upływem ostatniego dnia miesiąca, w którym odbyła się sesja rady powiatu, o której mowa w ust. 2. ( art. 31a ustawy )
38)po § 30c dodaje się § 30d w brzmieniu:
1. W przypadku odwołania albo rezygnacji całego zarządu rada powiatu dokonuje wyboru nowego zarządu w trybie, o którym mowa w art. 27, odpowiednio, w ciągu 3 miesięcy od dnia odwołania albo od dnia przyjęcia rezygnacji. W przypadku niedokonania wyboru nowego zarządu w terminie 3 miesięcy od dnia odwołania albo od przyjęcia rezygnacji, przepisy art. 29 stosuje się odpowiednio.
2. W przypadku odwołania członka zarządu niebędącego jego przewodniczącym, rada powiatu dokonuje wyboru nowego członka zarządu w terminie 1 miesiąca od dnia odwołania.
3. Odwołany zarząd powiatu lub jego poszczególni członkowie pełnią dotychczasowe obowiązki do czasu wyboru nowego zarządu lub poszczególnych jego członków. Rada powiatu może zwolnić członka zarządu z tego obowiązku.
4. Przepis ust. 3 zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio w przypadku złożenia rezygnacji przez cały zarząd. ( art. 31b ustawy )
39)po § 30d dodaje się § 30e w brzmieniu:
1. W przypadku złożenia rezygnacji z członkostwa w zarządzie przez członka nie będącego jego przewodniczącym, rada powiatu podejmuje uchwałę o przyjęciu rezygnacji i zwolnieniu z pełnienia obowiązków członka zarządu zwykłą większością głosów nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia rezygnacji.
2. Niepodjęcie przez radę powiatu uchwały w terminie, o którym mowa w ust. 1, jest równoznaczne z przyjęciem rezygnacji z upływem ostatniego dnia miesiąca, w którym powinna być podjęta uchwała.
3. W przypadku złożenia rezygnacji przez członka zarządu niebędącego jego przewodniczącym, starosta obowiązany jest, najpóźniej w ciągu 1 miesiąca od dnia przyjęcia rezygnacji lub upływu okresu, o którym mowa w ust. 2, przedstawić radzie powiatu nową kandydaturę na członka zarządu. ( art. 31c ustawy )
40) w § 32 ust.1 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje słowa „a także Przewodniczącym Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku”
41)w § 39 skreśla się ust 2, a dotychczasowy ust 3 oznacza się jako ust 2.
42)w § 41 ust 1 skreśla się pkt. 3 a w ust 3 skreśla się słowa „i rady powiatu”.
43)w § 43 pkt.2 dodaje się słowa „przekazanie mienia następuje w drodze porozumienia zainteresowanych powiatów , a w razie braku porozumienia –decyzją Prezesa Rady Ministrów , podjętą na wniosek ministra właściwego do spraw administracji publicznej”
44)w § 50 ust.2 pkt 1 słowa „prawa budżetowego” zastępuje się słowami „ustawy o finansach publicznych” a zapis „ § 49” zastępuje się „§ 48” a w pkt.2 zapis „§ 49” zastępuje się „§ 48”
45)w § 60 dodaje się ust.4 w brzmieniu ”Starosta przesyła przepisy porządkowe do wiadomości organom wykonawczym gmin położonych na obszarze powiatu i starostom sąsiednich powiatów następnego dnia po ich ustanowieniu „
46)w § 61 ust.3 otrzymuje brzmienie „Zasady i tryb ogłaszania aktów prawa miejscowego oraz wydawania wojewódzkiego dziennika urzędowego określa ustawa z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych /Dz.U.Nr.62 poz.718 i z 2001 Nr.46 poz.499/ a ust 4 skreśla się.
47)w § 62 ust.1 skreśla się zdanie trzecie”
48)w § 66 na końcu zdania dopisuje się słowo „ i województwami ” (art. 75 ust. 1 ustawy)
49)Rozdziałowi IX Statutu nadaje się tytuł: „ Przepisy końcowe i przejściowe”.
50)po § 70 dodaje się § 71 w brzmieniu:
1. W okresie od rozpoczęcia II kadencji rady powiatu do dnia 31 grudnia 2002 r. Rada Powiatu Grójeckiego liczy 23 radnych.
2. W okresie od dnia 1 stycznia 2003 r. do końca II kadencji rady powiatu Rada Powiatu Grójeckiego liczy 22 radnych,
51)dodaje się § 72 w brzmieniu: ”Zmiana statutu określona w § 1 pkt.1 niniejszej uchwały wchodzi w życie w dniu 1 stycznia 2003 r.
§ 2
W załączniku nr.1 który otrzymuje nazwę „Regulamin Pracy Rady Powiatu Grójeckiego”
wprowadza się następujące zmiany:
1)w § 3 ust.3 skreśla się słowo „starosty”
2)w § 3 ust 4 otrzymuje brzmienie: ”Wniosek powinien zawierać proponowany porządek obrad i projekty uchwał”
3)po § 4 ust.1 dodaje się ust 1 a w brzmieniu „W wypadku braku upoważnienia czynności o których mowa w ust 1 wykonuje wiceprzewodniczący najstarszy wiekiem"
4)Rozdział IV otrzymuje nazwę „Przebieg sesji”
5)w § 10 ust. 4 słowa „Otwieram sesję Rady Powiatu w Grójcu „ zastępuje się słowami „Otwieram sesję Rady Powiatu Grójeckiego”
6)w § 10 ust 6 dodaje się zdanie drugie w brzmieniu „Uchwała w przedmiocie zmiany porządku obrad zapada bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady”
7)w § 11 ust 2 po słowie „zarządu” dodaje się słowo „starosty”
8)w § 12 skreśla się ust. 2 a ust 3, 4, 5, oznacza się odpowiednio jako 2, 3, 4.
9)§ 18 ust 1 lit. d otrzymuje brzmienie „wskazanie organu lub osoby odpowiedzialnej za wykonanie uchwały”
10)§ 22 lit. b otrzymuje brzmienie „wystąpienie przedstawiciela komisji prezentujące stanowisko komisji w danej sprawie”
11)po § 22 dodaje się § 22 a w brzmieniu ”Przedmiotem uchwały może być także : apel ,opinia czy stanowisko zajęte przez radę w ważnej dla powiatu sprawie”.
12)w § 23 skreśla się ust.3.
13)w § 25 ust. 1 dodaje się słowa „i pracowników Biura Rady Starostwa Powiatowego w Grójcu „
14)w § 26 ust. 2 skreśla się słowo „pisemny”
15)w § 30 ust. słowa „Zamykam sesję Rady Powiatu w Grójcu” zastępuje się słowami „Zamykam sesję Rady Powiatu Grójeckiego”
16)w § 31 ust.4 liczbę „14” zastępuje się liczbą „21”
17)§ 32 ust 1 otrzymuje brzmienie „Odpis protokołu sesji przekazuje się zarządowi powiatu oraz przewodniczącym klubów radnych”
18)§ 34 ust.1 otrzymuje brzmienie „Radni mają prawo i obowiązek czynnie uczestniczyć w sesjach rady i pracach jej organów oraz powiatowych jednostek organizacyjnych do których zostali wybrani w zakresie nie objętym zakazem określonym w § 23 i 24 statutu.
19)w § 34 ust.2 słowa „przewodniczącym zarządu gminy” zastępuje się słowami „wójtem lub burmistrzem”
20)§ 39 ust.1 otrzymuje brzmienie: „Rada powiatu powołuje następujące stałe komisje :
1)Komisja Rewizyjna
2)Komisja Planowania , Budżetu , Finansów i Mienia Powiatu
3)Komisja Oświaty , Kultury ,Turystyki i Sportu.
4)Komisja Zdrowia , Pomocy Społecznej , Spraw Socjalnych i Przeciwdziałania Bezrobociu
5)Komisja Transportu Zbiorowego i Dróg Publicznych
6)Komisja Rolnictwa , Leśnictwa i Ochrony Środowiska
7)Komisja Zagospodarowania Przestrzennego , Nadzoru Budowlanego i Geodezji.
8)Komisja Integracji Europejskiej i Promocji Powiatu.
21)w § 47 ust.1 liczbę „10 „zastępuje się liczbą „6”
§ 3
W załączniku nr 2 Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu wprowadza się zmianę:
1)w §7 ust. 1 skreśla się zdanie drugie.
2)§9 otrzymuje brzmienie „Komisja może przeprowadzić kontrole nie ujęte w rocznym planie kontroli na zlecenie”
1/Przewodniczącego Rady Powiatu
2/Rady Powiatu na skutek zatwierdzenia pisemnego wniosku 7 radnych w przedmiocie przeprowadzenia kontroli”.
§ 4
W załączniku nr 3 Regulamin Komisji Rady Powiatu w § 6 ust. 1 skreśla się zdanie drugie.
§ 5
W załączniku nr.4 Regulamin Zarządu Powiatu wprowadza się następujące zmiany:
1)w § 1 ust.2 słowo ”czterej” zastępuje się słowem „trzej”
2)skreśla się § 2
3)w § 3 ust.1 pkt.6 skreśla się słowa „ z zastrzeżeniem szczególnych zasad zatrudniania i zwalniania kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży.”
4)w § 3 ust .1 dodaje się pkt. 8 w brzmieniu ”wydawanie decyzji z zakresu administracji publicznej w przypadkach określonych ustawami”
5)§ 7 ust. 2 otrzymuje brzmienie ”W posiedzeniach zarządu mogą uczestniczyć: Przewodniczący Rady oraz inne zaproszone przez Przewodniczącego Zarządu osoby z głosem doradczym”.
6)w § 8 po ust.3 wprowadza się ust 4 w brzmieniu ”Decyzje wydane przez Zarząd Powiatu z zakresu administracji publicznej podpisuje starosta. W decyzji wymienia się imiona i nazwiska członków zarządu którzy brali udział w wydaniu decyzji”.
7)w § 11 skreśla się ust. 2, a ustępy 3 i 4 oznacza się odpowiednio jako 2 i 3.
§ 6
Załącznik nr 5 „Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Grójeckiego otrzymuje brzmienie”
1.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu
2.Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu
3.Dom Pomocy Społecznej w Nowym Mieście n. Pilicą
4.Dom Pomocy Społecznej w Tomczycach
5.Dom Pomocy Społecznej w Lesznowoli
6.Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grójcu
7.Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście n. Pilicą
8.Liceum Ogólnokształcące im. Piotr Skargi w Grójcu
9.Liceum Ogólnokształcące w Nowym Mieście n. Pilicą
10.Liceum Ogólnokształcące im. Piotra Wysockiego w Warce
11.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. „Armii Krajowej Obwodu Głuszec –Grójec „ w Grójcu
12.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego „Warszawa” w Warce
13.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Tomasza Nocznickiego w Nowej Wsi
14.Centrum Kształcenia Ustawicznego Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Jasieńcu
15.Zespół Szkół Specjalnych w Grójcu
16.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Matki Wincenty Jadwigi Jaroszewskiej w Jurkach
17.Specjalny Ośrodek Szkolno –Wychowawczy w Nowym Mieści n. Pilicą
18.Poradnia Psychologiczno –Pedagogiczna w Grójcu
19.Poradnia Psychologiczno –Pedagogiczna w Warce
20.Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Nowym Mieście n. Pilicą
21.Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce
22.Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Powiatu
§ 8
Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
§ 9
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 17.09.2004 r., godz. 14.06 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 17.09.2004 r., godz. 14.06 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
17.09.2004 r., godz. 14.06 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |