Główna treść strony
Pytania i odpowiedzi
W związku z pytaniem skierowanym do Zamawiającego w postępowaniu Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego przygotowującego do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL
i przeprowadzenie egzaminu ECDL oraz Zajęć ICT na poziomie podstawowym – w ramach projektu „Uczmy się razem i integrujmy – lepsza przyszłość dla młodzieży powiatu grójeckiego” działając na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759) udzielamy następujących odpowiedzi na postawione pytania:
1. Czy szkolenia zawarte w części 2 zapytania będą realizowane w dni robocze, czy
w weekendy?
Odpowiedź
Zajęcia z ICT będą realizowane w dni robocze jak i mogą w soboty
2. Ile godzin zajęć dziennie Zamawiający przewiduje na szkolenia ICT (Część 2)?
Odpowiedź
Liczba godzin ma być dostosowana do możliwości uczestników tak, oraz tak aby zrealizować do końca roku 2010 r. 20 godzin dla każdej grupy.
3. Czy dla Części 2 zamówienia: „Zorganizowanie i przeprowadzenie na poziomie podstawowym zajęć ICT Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom catering? Jeśli tak, to w Jakim zakresie?
Odpowiedź
Nie, wykonawca nie musi zapewnić uczestnikom cateringu.
4. Czy Wykonawca ponosi koszt wynajmu sali na potrzeby realizacji szkoleń ICT (Część 2)?
Odpowiedź
Nie, wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sal.
5. Zgodnie z rozdziałem IX, pkt. 2 SlWZ Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca posiadających min, certyfikat ECDL Advanced na stanowisku trenera w zakresie prowadzenia kursu ECDL. Czy w wykazie osób załączonym do oferty powinni być wymienieni tylko trenerzy dedykowani do realizacji szkoleń ECDL (Część l)?
Odpowiedź
Dotyczy tylko Kursu ECDL
Zgodnie z punktem VIII, 2 a) SIWZ Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował osobami posiadającymi min, certyfikat ECDL Advanced. Certyfikacja ECDL Advanced obejmuje następujące tematy: Przetwarzanie tekstu, Arkusze kalkulacyjne, Bazy danych oraz Grafika menedżerska i prezentacyjna. Osoba posiadająca certyfikaty ECDL Adyanced ze wszystkich wymienionych tematów uzyskuje automatycznie certyfikat ECDL Expert. Powyższe certyfikaty zaświadczają o posiadaniu kompetencji merytorycznych w zakresie pracy z aplikacjami pakietu MSOfflcs.
O umiejętnościach metodycznych osoby prowadzącej szkolenie o zaświadcza certyfikat Microsoft Certlfled Trainer. Posiadanie przez trenera certyfikatów Microsoft Certified Trairer oraz ECDL Expert zagwarantuje poprawność realizacji szkolenia zarówno pod kątem merytorycznym, jak i metodycznym.
1. Czy, uwzględniając fakt, iż przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie tematy, dla których można uzyskać certyfikat ECDL Advanced, Zamawiający wymaga, by każdy trener prowadzący szkolenia w ramach projektu posiadał certyfikat ECDL Expert?
Odpowiedź
Zamawiający wymaga by każdy trener posiadał odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i certyfikaty do prowadzenia szkoleń i przeprowadzenia egzaminów.
2. Czy Zamawiający wymaga, by każdy z trenerów realizujących zamówienie posiadał tytuł Microsoft Certified Tralner?
Odpowiedź
Zamawiający wymaga by każdy trener posiadał odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i certyfikaty do prowadzenia szkoleń i przeprowadzenia egzaminów.
3. Polskie Towarzystwo Informatyczne oraz European Computer Driving Licence Foundation autoryzują programy szkoleń pod kątem zgodności w wymaganiami programu ECDL w postaci wydania certyfikatu „Zgodny z ECDL". Czy dla zapewnienia wymagań określonych w pkt 3.1, 3.2 SOPZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania takiego certyfikatu ?
Odpowiedź
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania w/w certyfikatu.
4. Zgodnie w punktem 23 Opisu Przedmiotu Zamówienia Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę trenerów, aby w razie nieobecności prowadzącego zajęcia w grupie była możliwość zastępstwa w celu uniknięcia sytuacji odwoływania zajęć, Ilu trenerów powinno być zamieszczonych w wykazie dołączonym do oferty?
Odpowiedź
Taka ilość, aby zapewnić ciągałoś i nie zakłócać przyjętego harmonogramu zajęć.
5. W świetle prawdopodobnej zmiany podatku VAT dla usług szkoleniowych od stycznia 2011 r prosimy o informacją, czy Zamawiający uzna podanie ceny brutto zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką podatku VAT (usługi zwolnione z VAT) z adnotacją, iż cena ta ulegnie zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT ? Jeśli nie, w jaki sposób należy podać cenę szkolenia, by uwzględniała ona prawdopodobną zmianę stawki VAT?
Odpowiedź
Zamawiający uznaje podanie ceny brutto zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką podatku VAT.
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 23.11.2010 r., godz. 15.46 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 23.11.2010 r., godz. 15.46 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
23.11.2010 r., godz. 15.46 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |