Starostwo Powiatowe w Grójcu
ul. Piłsudskiego 59
05-600 Grójec
Or 3431/8/2009
Grójec, dn. 25.11.2009 r.
Do:
Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
– wg rozdzielnika
Dotyczy: postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Bankową obsługę rachunków Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu, Funduszu Pracy oraz realizację wypłat gotówkowych”. Nr sprawy: Or. 3421/8/2009
Informuję niniejszym, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm.)
UZASADNIENIE
W punkcie 18.1 ppkt 2d) SIWZ Zamawiający przedstawił wzór do wyliczenia punktacji dla kryterium „prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych”
Kp = P min : P ocen x max. ilość punktów tj 50
Gdzie: P min. – najniższa prowizja; P ocen. – prowizja oferty ocenianej
Zamawiający nie przewidział, że wykonawcy przedstawią oferty z prowizją wynoszącą 0 %. Jeśli dzielnik w działaniu matematycznym jest równy zero, działanie matematyczne niewykonalne. W przedmiotowym postępowaniu nie jest możliwe dokonanie wyliczenia punktacji.
Zważywszy powyższe należy stwierdzić, iż unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
Jednocześnie informuję, iż zostaną niezwłocznie podjęte działania zmierzające do udzielenia zamówienia będącego przedmiotem unieważnionego postępowania. W zaistniałej sytuacji przewiduje się wszczęcie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.
Dziękuję za udział w postępowaniu.
Informacja o unieważnieniu postępowania - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Informacja o unieważnieniu postępowania
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Brak danych |
Odpowiada za treść: | Brak danych |
Wprowadził: | Nieznany, data: 25.11.2009 r., godz. 11.12 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 25.11.2009 r., godz. 11.12 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
25.11.2009 r., godz. 11.12 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |