Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyły się 3 posiedzenia Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1) ogłoszenia otwartego konkursu na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tomczycach,
2) w sprawie zaopiniowania projektu Programu Ochrony Środowiska dla Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2009 – 2012 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2013 - 2016.
3) przekazania prawa do dysponowania nieruchomością dla celów budowlanych Urzędowi Gminy i Miasta w Grójcu, / Przebudowa Placu Wolności i Armii Krajowej w Grójcu/
4) zaopiniowania przejęcia dróg przez Powiat Białobrzeski,
5) wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2009 r.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. wprowadzenia zmian w dochodach i wydatkach budżetu powiatu w 2009 r.
2. dofinansowania ze środków Funduszu Pracy utworzenia CAZ wyodrębnionego w ramach PUP w Grójcu,
3. uchwalenia „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2009 r.”
4. zmiany Uchwały Nr XXII/186/2009 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 27 marca 2009 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich nabywania, zbywania i wykupu.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z protokołem konieczności na wykonanie robót dodatkowych
w zadaniu pod nazwą „Rozbudowa DPS w Lesznowoli”,
2. zapoznał się z zestawieniem zadań i przedsięwzięć związanych z promocją powiatu zaopiniowanych przez Komisję Integracji Europejskiej i Promocji Powiatu.
3. zgodnie ze swoimi kompetencjami Zarząd Powiatu rozpatrywał pisma i wnioski
w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju uroczystości
i imprez, /dofinansowywał w granicach swoich kompetencji/.
Informacjaz pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 27 marca 2009 r. do dnia 16 kwietnia 2009 r. - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Informacjaz pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 27 marca 2009 r. do dnia 16 kwietnia 2009 r.
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Brak danych |
Odpowiada za treść: | Brak danych |
Wprowadził: | Nieznany, data: 16.04.2009 r., godz. 14.48 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 16.04.2009 r., godz. 14.48 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
16.04.2009 r., godz. 14.48 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |