W Biurze Rady prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
1. rejestr skarg i wniosków kierowanych do Rady Powiatu
2. rejestr protokołów z sesji Rady Powiatu
3. rejestr wniosków, interpelacji i postulatów radnych i ich realizacja
4. rejestr uchwał Rady Powiatu
5. rejestr powoływania i odwoływania składów Komisji Stałych Rady Powiatu
6. rejestr posiedzeń Komisji Stałych Rady Powiatu
Udostępnienie informacji publicznych gromadzonych w rejestrach j.w. odbywa się na wnioskach - w trybie art. 10, ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)
Wnioski należy składać w Sekretariacie Urzędu Starostwa w Grójcu ul. Piłsudskiego 59 w godzinach pracy Urzędu.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniania w formie ustnej bądź pisemnej bez pisemnego wniosku, bezpośrednio w danym wydziale Starostwa.
Rejestry i ewidencje prowadzone przez Biuro Rady - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Rejestry i ewidencje prowadzone przez Biuro Rady
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Brak danych |
Odpowiada za treść: | Brak danych |
Wprowadził: | Adam Podemski, data: 08.10.2008 r., godz. 12.05 |
Ostatnia aktualizacja: | Małgorzata Woźniak, data: 22.02.2021 r., godz. 14.33 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
22.02.2021 r., godz. 14.33 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
08.10.2008 r., godz. 12.05 | Adam Podemski | Dodanie strony do BIP. |