Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 6 marca 2008 r. do dnia 21 kwietnia 2008 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyło się 5 posiedzeń Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. przedłożenia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej za 2007 r.
2. zaopiniowania projektów planów gospodarki odpadami dla gmin z terenu powiatu grójeckiego na lata 2008 – 2011 w perspektywie do 2019 r.
3. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2008 r.
4. wyrażenia opinii dotyczącej zmiany kategorii dróg powiatowych w powiecie Przysuskim,
5. udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Liceum Ogólnokształcącego w Grójcu, /reprezentowanie powiatu i zaciąganie w jego imieniu zobowiązań w zakresie realizacji programu „Działaj Lokalnie VI”.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. nadania imienia Specjalnemu Ośrodkowi Szkolno – Wychowawczemu
w Nowym Mieście nad Pilicą,
2. zasad gospodarowania nieruchomościami Powiatu Grójeckiego,
3. uchwalenia zmiany planu finansowego podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dla Powiatu Grójeckiego na 2008 r.
4. uchwalenia Statutu Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu,
5. upoważnienia Zarządu Powiatu do zawarcia porozumienia w sprawie modernizacji drogi powiatowej nr 1638W Kępina – Goszczyn – Przybyszew,
6. zmian w dochodach i wydatkach budżetu powiatu grójeckiego w 2008 r,
Zarząd Powiatu zapoznał się z informacją Przewodniczącego Rady Powiatu, że na najbliższej sesji Rady Powiatu będzie rozpatrywany następujący projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie:
1. wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu upoważnionego do wykonywania niektórych czynności w stosunku do Przewodniczącego Rady Powiatu.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. przedstawił sprawozdanie z wykonania budżetu powiatu w 2007 r. na posiedzeniu Komisji Rewizyjnej,
2. zapoznał się z informacją Zespołu ds. opracowania koncepcji modernizacji dot. stadionu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Grójcu,
3. zapoznał się ze sprawozdaniem z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2007 r.
4. rozpatrzył i przyjął do realizacji wnioski Radnych zgłoszone na Sesji Rady Powiatu odbytej w dniu 6 marca 2008 r.
5. zapoznał się z wnioskami Komisji Oświaty, Kultury, Turystyki i Sportu zgłoszonymi pod adresem Zarządu w dniu 10 kwietnia 2008 r. /wnioski dot. szkolnictwa specjalnego i zapewnienia opieki pielęgniarskiej w szkołach oraz wprowadzenia dodatku za trudne i uciążliwe warunki pracy - wnioski przekazane do Wydziału Oświaty w celu ich przeanalizowania pod kątem zgodności
z obowiązującymi przepisami i przedstawienia propozycji rozwiązań/
6. zapoznał się z informacją potwierdzająca wysokość dotacji celowej na remont
i modernizację dróg powiatowych z Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Powiatowej Infrastruktury Drogowej. /1.000.000 zł/
7. zapoznał się ze stanowiskiem Komisji Finansów i Rolnictwa wypracowanym na wspólnym posiedzeniu w dniu 16 kwietnia 2008 r. dot. dalszego funkcjonowania GCS Sp. z o.o. w Nowej Wsi. Zarząd postanowił zwołać w najbliższym czasie specjalne posiedzenie Zarządu poświęcone tylko temu tematowi z udziałem wszystkich zainteresowanych tą sprawą.
8. zapoznał się z wyciągiem z protokołu Sesji Rady Miejskiej w Warce dot. warunków funkcjonowania LO w budynku CeSiR. Zarząd ustalił że w celu rozwiązania zaistniałego problemu Starosta Grójecki spotka się z Burmistrzem Warki w najbliższym czasie.
9. w dniu 3 kwietnia br. uczestniczył w uroczystym otwarciu i uruchomieniu pracowni tomografii komputerowej w SP ZOZ Grójec oraz przejęciu przez szpital dwóch karetek ratownictwa medycznego.
10. zaakceptował uzgodnienia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego z Gminy Grójec oraz Gminy Belsk Duży.
11. zgodnie ze swoimi kompetencjami rozpatrywał pisma i wnioski w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju uroczystości i imprez,
/dofinansowywał w granicach swoich kompetencji/
12. poza wyszczególnionymi sprawami Starosta odbył szereg spotkań związanych
z bieżącą działalnością urzędu i spraw dotyczących funkcjonowania i zadań powiatu,
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 16.07.2008 r., godz. 11.48 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 16.07.2008 r., godz. 11.48 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
16.07.2008 r., godz. 11.48 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |