Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 8 lutego 2008 r. do dnia 6 marca 2008 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyły się 3 posiedzenia Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu, wprowadzonym Uchwałą Nr 22/2005 Zarządu Powiatu Grójeckiego z dnia 25.05.2005 r.
2. powołania zespołu ds. cząstkowej oceny pracy Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Armii Krajowej Obwodu Głuszec – Grójec w Grójcu Pani Anny Górskiej.
3. udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych
w Grójcu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. zmian w dochodach i wydatkach budżetu powiatu grójeckiego na 2008 r,
2. emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu,
3. sprawie najniższego wynagrodzenia w pierwszej kategorii zaszeregowania określonego w tabeli miesięcznych stawek wynagradzania zasadniczego
i określenia wartości jednego punktu w złotych w punktowym systemie wynagradzania dla Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu,
4. wprowadzenia zmian w Statucie Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu, wprowadzonym Uchwałą Nr XXXIII/306/2006 Rady Powiatu Grójeckiego
z dnia 28 czerwca 2006 r,
5. uchwalenia „rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2008”,
6. 1. zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli oraz zasad udzielania i rozmiaru zniżek,
2. tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli nie wymienionych w art. 42, ust. 3 Karty Nauczyciela oraz zasad zaliczania do wymiaru godzin poszczególnych zajęć w kształceniu zaocznym i na odległość,
7. regulaminu wynagradzania nauczycieli oraz dodatków do wynagradzania,
8. wyrażenia zgody na podjęcie działań związanych z pozbawieniem kategorii dróg powiatowych niektórych ulic położonych na terenie miasta Grójca,
9. wyrażenia zgody na podjęcie działań związanych z pozbawieniem kategorii dróg powiatowych niektórych ulic położonych na terenie miasta Warki,
10. zmiany uchwały Nr II/21 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie diet radnych,
Zarząd Powiatu zapoznał się z informacją Przewodniczącego Rady Powiatu, że na najbliższej sesji Rady Powiatu będzie rozpatrywany następujący projekty uchwały Rady Powiatu w sprawie:
1. zatwierdzenia planów pracy Komisji Stałych Rady Powiatu.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z informacją o sytuacji finansowej SP ZOZ Grójec i SP ZOZ Nowe Miasto wg. stanu na dzień 31 stycznia 2008 r. /według ogólnej oceny sytuacja finansowa obu szpitali jest stabilna. Szczegółowe informacje o sytuacji finansowej i organizacyjnej obydwu placówek zawiera pisemna informacja Dyrektorów szpitali będąca załącznikiem materiałów Zarządu – do wglądu w Biurze Rady/
2. zapoznał się z aktualną sytuacją ekonomiczno – finansową Grójeckiego Centrum Sadowniczego w Nowej Wsi i warunkami jego dalszego funkcjonowania. /ostateczne stanowisko w sprawie dalszego funkcjonowania GCS Zarząd Powiatu i Rada Nadzorca Spółki przedstawi na sesji planowanej w miesiącu kwietniu
2008 r.
3. wysłuchał informacji Naczelnika Wydz. Edukacji i Zdrowia dot. przeglądu szkól
i placówek oświatowych /przegląd miał na celu poprawę ich funkcjonowania
w oparciu o sformułowane zalecenia/
4. Starosta i Wicestarosta uczestniczyli w Konwencje Naczelników i Dyrektorów Wydziałów Edukacji Starostw Powiatowych województwa mazowieckiego.
/ Konwent odbył się w PCKUiP w Nowej Wsi/
5. zapoznał się z planowanym naborem do klas pierwszych w roku szkolnym 2008/2009 szkół podległych Starostwu Powiatowemu,
6. zapoznał się i zatwierdził Regulamin Organizacyjny Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej w Łychowskiej Woli,
7. zgodnie ze swoimi kompetencjami rozpatrywał pisma i wnioski w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju uroczystości i imprez,
/dofinansowywał w granicach swoich kompetencji/
8. poza wyszczególnionymi sprawami Starosta odbył szereg spotkań związanych
z bieżącą działalnością urzędu i spraw dotyczących funkcjonowania i zadań powiatu,
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 16.07.2008 r., godz. 11.35 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 16.07.2008 r., godz. 11.35 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
16.07.2008 r., godz. 11.35 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |