Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 20 grudnia 2007 r. do dnia 8 lutego 2008 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyło się 6 posiedzeń Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2007 r.
2. upoważnienia Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu do realizacji projektu systemowego,
3. opracowania układu wykonawczego budżetu powiatu grójeckiego na 2008 r.
4. podziału działki nr 1220/1 położonej w Grójcu przy ul. P. Skargi będącej własnością Powiatu Grójeckiego,
5. upoważnienia Naczelnika Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Grójcu do reprezentowania Zarządu Powiatu Grójeckiego i podpisywania dokumentów w związku z realizacją podpisanych
z gminami porozumień,
6. zmiany Uchwały nr 22/2001 Zarządu Powiatu w Grójcu z dnia 10 maja 2001 r.
w sprawie przekazania w nieodpłatne użytkowanie Samodzielnym Zakładom Opieki Zdrowotnej w Grójcu i Nowym Mieście nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Grójeckiego,
7. wyrażenia zgody na dzierżawę gruntu, /dla SP ZOZ Grójec z przeznaczeniem na prowadzenie apteki i sklepu zaopatrzenia medycznego/
8. przyjęcia do finansowania zadan priorytetowych dotowanych z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2008 r.
9. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2008 r.
10. powierzenia obowiązków Dyrektora w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych
w Warce / p . Dorota Kreczmańska/
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego i określenia wartości jednego punktu dla szkół i placówek oświatowych Powiatu Grójeckiego,
2. najniższego wynagrodzenia w pierwszej kategorii zaszeregowania określonego w tabeli miesięcznych stawek wynagradzania zasadniczego i określenia wartości jednego punku w złotych w punktowym systemie wynagradzania dla Domów Pomocy Społecznej,
3. zmiany Uchwały Nr XXII/197/2005 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 15 marca 2005 w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych i udziałów w gruncie na nieruchomościach zabudowanych stanowiących własność Powiatu Grójeckiego,
4. sprzedaży nieruchomości gruntowej zabudowanej, działki nr 278/16
w Lesznowoli gm. Grójec,
5. sprzedaży nieruchomości gruntowej zabudowanej, działki nr 278/18
w Lesznowoli gm. Grójec,
6. uchwalenia Powiatowego Planu Gospodarki Odpadami dla Powiatu Grójeckiego na lata 2008 – 2011 w perspektywie do 2019,
7. wprowadzenia zmian w dochodach i wydatkach budżetu powiatu grójeckiego
w 2008 r,
8. delegowania radnych do składu Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa
i Porządku,
9. uchwalenia Planu Pracy Rady Powiatu na 2008 r.
10. przyznania Staroście Grójeckiemu dodatkowego wynagrodzenia rocznego za 2007 r.,
11. zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie z przeznaczeniem na termomodernizacje budynku Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Mieście,
12. zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie z przeznaczeniem na termomodernizacje budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z informacją na temat „Samorządowego Instrumentu wsparcia rozwoju Mazowsza na rok 2008 r”.
2. zapoznał się z informacją nt. z realizacji porozumień zawartych z gminami w sprawie opracowania programu usuwania azbestu z terenu Gmin Powiatu Grójeckiego.
3. przyjął zasadę, że wnioski o środki unijne które będą składane na zadania inwestycyjne będą przygotowywane przez profesjonalne firmy zewnętrzne,
4. zapoznał się z pismem Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu informującym
o złożonych w Urzędzie Marszałkowskim wnioskach o dotację celową z Budżetu Województwa Mazowieckiego przeznaczonych na remont i modernizację dróg powiatowych, ,
5. zapoznał się z informacją Dyrektora PCPR w Grójcu o obsadzie pensjonariuszy
w poszczególnych DPS-ach,
6. zapoznał się z wnioskiem Komisji Integralni Europejskiej i Promocji Powiatu przyjętego na posiedzeniu w dniu 31 stycznia 2008 r. dot. zamieszczania w prasie lokalnej wiadomości promujących Powiat Grójecki,
7. uczestniczył w uroczystym uruchomieniu kolektorów słonecznych na terenie
SP ZOZ Nowe Miasto,
8. zaakceptował uzgodnienia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego z Gminy Grójec i Nowe Miasto
9. zgodnie ze swoimi kompetencjami rozpatrywał pisma i wnioski w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju uroczystości i imprez,
/dofinansowywał w granicach swoich kompetencji/
10. poza wyszczególnionymi sprawami Starosta odbył szereg spotkań związanych
z bieżącą działalnością urzędu i spraw dotyczących funkcjonowania i zadań powiatu,
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 16.07.2008 r., godz. 11.34 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 16.07.2008 r., godz. 11.34 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
16.07.2008 r., godz. 11.34 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |