Główna treść strony
wzór umowy
BYŁ DOSTĘPNY DO DNIA SKŁADANIA OFERT
Umowa - Projekt nr … / I / 2008
zawarta w dniu ………………... 2008 r. w Grójcu pomiędzy
Zarządem Powiatu Grójeckiego ul. Piłsudskiego 59 05-600 Grójec, reprezentowanym przez :
1. Starostę Powiatu – Janusza Różyckiego.
2. Wicestarostę – Mariana Górskiego.
zwanym dalej Zamawiającym, posiadający NIP 797 15 85 521
a firmą ………………………………… reprezentowaną przez :.
1. Dyrektora - ……………………..
zwaną dalej Wykonawcą, posiadającą NIP …………………. o następującej treści :
§ 1
1. W wyniku przeprowadzenia przetargu nieograniczonego w dniu ………………... 2008 r, Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pt. „ Zakup i montaż wyposażenia meblowego i sprzętu AGD dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu ” zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą.
2. Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.
3. Integralne części składowe niniejszej umowy stanowią ponadto:
- oferta Wykonawcy
§ 2
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na miesiąc . …………. 2008 r.
2. Termin wykonania zadania określa się na jeden miesiąc od podpisania umowy.
§ 3
Strony dokonały następującego podziału obowiązków:
A. Obowiązki Zamawiającego :
1. Udostępnienie pomieszczeń, celem montażu mebli i urządzeń objętych umową
2. Przeprowadzenie odbioru wyposażenia robót na zasadach określonych w § 4
B. Obowiązki Wykonawcy :
1. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zamówieniem, , polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, bhp i p. poż. oraz warunkami zamówienia.
2. Stała współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu umowy.
3. Usunięcie na własny koszt wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze.
4. Dostarczenie przez Wykonawcę świadectw dopuszczenia i atesty zakupionych materiałów i urządzeń.
5. Zawiadomienie przez Wykonawcę o odbiorze ostatecznym robót objętych niniejszą umową w terminie na 7 dni przed odbiorem robót i dokonanie całkowitego rozliczenia przedmiotu umowy w terminie 20 dni od daty zakończenia odbioru końcowego.
§ 4
1. Przedmiotem odbioru będą kompleksowo wykonane roboty określone w § 1.
2. Zgłoszenie o zakończeniu realizacji zadania winno być poprzedzone kompletnych dokumentów odbiorowych w skład których wchodzą :
– atesty i inne dokumenty materiałów użytych do wykonania mebli
3. Po sprawdzeniu kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu na piśmie złożonym w siedzibie Zamawiającego gotowość do odbioru.
§ 5
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za kompleksowe wykonanie całego zadania zgodnie z zakresem prac
w § 1 umowy ustala się na kwotę ryczałtową równą: ……………….. zł /netto/ plus podatek VAT tj. ………………. zł. tj. Ogółem ………………….. brutto (słownie: ……………. złotych …/100 ).
2. Zapłata należności Wykonawcy nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty złożenia potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru faktur. Za termin zapłaty uznaje się dzień złożenia polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie niezapłacenie pełnej kwoty umownej w przypadku nie wykonania pełnego zakresu przedmiotu umowy lub w przypadku stwierdzenia usterek nie do usunięcia.
§ 6
Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia kar umownych za niezgodne z niniejszą umową lub nienależyte wykonanie zobowiązań z umowy wynikających.
§ 7
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
a. odstąpienia od umowy wskutek okoliczności od Zamawiającego niezależnych w wysokości 20% wartości niewykonanego zakresu umowy.
b. Zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, a także jej określonej części w wysokości 0,5% wartości poszczególnego zamówienia za każdy dzień zwłoki,
c. Zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy ,a także jej określonej części w wysokości 0,5 % wartości poszczególnego zamówienia za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającego w celu usunięcia wad.
§ 8
,
1. Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi na dostarczony sprzęt oraz wykonane prace: - 3 lata na meble; - na sprzęt AGD zgodnie z gwarancją producenta, nie krótsza niż 12 miesięcy licząc od dnia ostatecznego odbioru
2. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo zaangażować innego Wykonawcę do usunięcia wad (usterek ) ,a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty.
3.Przy odbiorze końcowym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi i eksploatacji.
4.Zamawiający zobowiązuje się dotrzymać warunków eksploatacji określonych w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
§ 9
Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana przedstawić argumenty uzasadniające zmianę . Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych w treści umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i prawa budowlanego.
§ 11
Sprawy sporne wynikające z treści niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy w Grójcu.
§ 12
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egz. w tym 2 egz. dla Zamawiającego.
W y k o n a w c a Za m a w i a j ą c y
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 28.05.2008 r., godz. 12.09 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 28.05.2008 r., godz. 12.09 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
28.05.2008 r., godz. 12.09 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |