Główna treść strony
wzór umowy
BYŁ DOSTĘPNY DO DNIA SKŁADANIA OFERT
( Projekt) UMOWA
Zawarta w dniu ... 2008 r. pomiędzy :
Zarządem Powiatu Grójeckiego zwanym dalej„Zamawiającym „
reprezentowanym przez :
a firmą:
zwaną dalej „Wykonawcą”
reprezentowaną przez :
§ 1
1. W oparciu o wyniki przeprowadzonego przetargu nieograniczonego w dniu .....2008 r Zamawiający zleca , a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie :
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej
nr 1650W Drwalew - Pieczyska
Zakres robót: Odcinek 1000,00 mb
Miejsce realizacji zamówienia: powiat Grójec , Gmina CHYNÓW
2. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi
normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu,
dobrą jakością i bezpieczeństwem.
§ 2
1. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy teren budowy w ciągu 7 dni po
podpisaniu Umowy.
2. Termin rozpoczęcia robót po przekazaniu terenu budowy: w ciągu 7 dni
3. Realizacja przedmiotu umowy będzie się odbywała do dnia 30.06.2008 r.
§ 3
1. Wartość robót jest określona na kwotę w wysokości:
Cena netto:
Podatek VAT 22 %
Cena brutto:
Słownie: .
2. Podstawę do określenia wyżej wymienionej kwoty stanowi Oferta stanowiąca także załącznik do Umowy.
3. Kwota określona w ust.1 zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zadania.
§ 4
1. Zamawiający powierza funkcję inspektora nadzoru w osobie:
..............................
Zmiana inspektora wymaga pisemnego zawiadomienia Wykonawcy.
2. Wykonawca ustanawia Kierownika Budowy w osobie: .................
Zmiana kierownika budowy wymaga pisemnego zawiadomienia Inwestora.
§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia wymienionego w protokole przekazania placu budowy, zabezpieczyć i oznakować roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa.
2. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
3 Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy
i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru robót.
§ 6
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać pełny zakres rzeczowy robót.
2. Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki szczegółowe:
- informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych,
w terminie 7 dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania,
- informowania Inspektora Nadzoru o terminie odbioru robót zanikających lub ulegających
zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach:
- będzie zobowiązany do odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania
robót, a następnie przywrócenia roboty do stanu pierwotnego
- w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót - naprawienia ich lub doprowadzenia do
stanu poprzedniego.
§ 7
Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych w formie kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:
1. Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne :
a/ za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % kwoty określonej w § 3 za
każdy rozpoczęty dzień zwłoki
b/ za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi za wady w wysokości 0,1 % kwoty określonej w § 3
c/ z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 10 %
kwoty określonej w § 3
2. Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne :
a/ z tytułu odstąpienia od umowy wskutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego
w wysokości 5 % kwoty określonej w § 3
b/ za zwłokę w zapłacie faktury w wysokości ustawowej dla płatności nieterminowych. Wysokość odsetek od płatności nieterminowych publikowane są w organie rządowym „Dziennik Ustaw”.
§ 8
1. Odbiór końcowy nastąpi po wykonaniu wszystkich elementów robót będących
przedmiotem umowy . Z czynności odbioru będzie spisany przez przedstawicieli
obu Stron, protokół zawierający wszystkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też
terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
2 W przypadku zaistnienia potrzeby usunięcia wad Wykonawca zobowiązany jest do
zawiadomienia Zamawiającego o ich usunięciu oraz żądania wyznaczenia terminu na
odbiór zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych.
3 Przed dokonaniem końcowego odbioru Wykonawca przedłoży stosowne atesty na
wbudowane materiały.
§ 9
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Termin gwarancji
wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania usterek na własny koszt w terminie nie
dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
3. W przypadku nie wywiązania się z obowiązku określonego w ust.2 Zamawiający
obciąży Wykonawcę kosztami usunięcia usterek.
§ 10
1. Rozliczenie nastąpi fakturą końcową po zakończeniu całości robót stanowiących przedmiot umowy i ich odbiorze . Fakturę końcową Wykonawca wystawi na podstawie podpisanego przez obie strony protokółu końcowego odbioru, a w przypadku stwierdzenia usterek po protokolarnym odebraniu ich usunięcia.
2. Termin zapłaty faktur ustala się na : do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę
dokumentów rozliczeniowych.
§ 11
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy K.C.
2. Wszystkie problemy i sprawy sporne wynikające z umowy , dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania , będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa przez Sąd właściwy terytorialnie dla Zamawiającego.
§ 12
Integralną częścią umowy są dokumenty przetargowe.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 06.03.2008 r., godz. 15.31 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 06.03.2008 r., godz. 15.31 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
06.03.2008 r., godz. 15.31 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |