Na podstawie art. 12 p 8 lit c ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 poz.1592,tekst jednolity z 2001 r. z późn. zm. ) , w związku z art. 82 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249 poz. 2104 , z późn. zm.) uchwala co następuje:
§ 1
Rada Powiatu zaciąga pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 390.000 tys. zł
( słownie : trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych ).
§ 2
Pożyczka przeznaczona jest na „ termomodernizację budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu”.
§ 3
Spłata nastąpi w 10 ratach począwszy od roku 2009 :
- do 31.07.2009 r –39.000 zł
- do 31.07.2010 r –39.000 zł
- do 31.07.2011 r –39.000 zł
- do 31.07.2012 r –39.000 zł
- do 31.07.2013 r - 39.000 zł
- do 31.07.2014 r – 39.000 zł
- do 31.07.2015 r – 39.000 zł
- do 31.07.2016 r – 39.000 zł
- do 31.07.2017 r – 39.000 zł
- do 31.07.2018 r – 39.000 zł
z dochodów budżetu Powiatu w Grójcu.
§ 4
Ustala się zabezpieczenie spłaty wyżej wymienionej pożyczki w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracja wekslową.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwała Nr XII / 111 /2008 RADY POWIATU GRÓJECKIEGOz dnia 8 lutego 2008 r. - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Uchwała Nr XII / 111 /2008 RADY POWIATU GRÓJECKIEGOz dnia 8 lutego 2008 r.
w sprawie zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie z przeznaczeniem na termomodernizacje budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu .
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Brak danych |
Odpowiada za treść: | Brak danych |
Wprowadził: | Nieznany, data: 27.02.2008 r., godz. 10.30 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 27.02.2008 r., godz. 10.30 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
27.02.2008 r., godz. 10.30 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |