Główna treść strony
Wzór umowy
BYŁ DOSTĘPNY DO DNIA SKŁADANIA OFERT
UMOWA nr …………… (wzór umowy)
z dnia ………………….
zawarta pomiędzy:
……………………………………… NIP…………………………
reprezentowanym przez:
1. …………………………………………….
2. ……………………………………………
zwanym w treści umowy Zamawiającym
a …………………………………………..
reprezentowanym przez:
1. …………………………………………….
2. ……………………………………………
zwanym w treści umowy Wykonawcą,
o następującej treści:
§ 1
Przedmiotem umowy jest likwidacja przez Wykonawcę mogilnika z przeterminowanymi środkami ochrony roślin w miejscowości Grójec, gmina Grójec, pow. grójecki, woj. mazowieckie przy sfinansowaniu tego przedsięwzięcia przez Zamawiającego w kwocie ........................
§ 2
Zakres prac składających się na likwidację mogilnika wskazanego w § 1 umowy obejmuje:
1. otwarcie zbiorników betonowych i wydobycie odpadów o kodzie 02 01 08* w ilości 18 Mg, zapakowanie odpadów do atestowanych pojemników, przetransportowanie do miejsca unieszkodliwienia oraz ich termiczne unieszkodliwienie w spalarni posiadającej stosowne zezwolenie.
2. wydobycie zbiorników betonowych, kod 17 01 06* w ilości 50 Mg, rozkruszenie i przewiezienie odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych.
3. wydobycie zanieczyszczonego gruntu w rejonie mogilnika o kodzie 17 05 03* w ilości 370 Mg i przewiezienie odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych.
4. wykonanie badań gruntu z terenu mogilnika min 10 szt. i wody z istniejącego piezometru na zawartość pestycydów.
5. wypełnienie ziemią miejsc po usunięciu odpadów niebezpiecznych i wyrównanie terenu po zlikwidowanym mogilniku.
6. wykonanie dokumentacji końcowej (1 opracowanie zbiorcze w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym)
"*" odpad niebezpieczny wyszczególniony w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112, poz. 1206)
§ 3
Umowa zostaje zawarta na okres od ......................... do ...................................
§ 4
1. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do wykonania likwidacji mogilnika, o którym mowa w § 1, albowiem, posiada uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. z 2007r Dz.U.Nr 39, poz. 251)oraz posiada konieczne środki techniczne, doświadczenie i kwalifikacje.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
§ 5
Obowiązki Wykonawcy:
1. Powiadomienie Zamawiającego o zamiarze przystąpienia do rozpoczęcia prac z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Wejście na grunt nastąpi przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i właściciela nieruchomości Gminy Grójec.
2. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją przedmiotu umowy wymienionego w § 1 umowy.
3. Naprawienie we własnym zakresie i na własny koszt szkód wyrządzonych zarówno Zamawiającemu, jak i osobom trzecim w związku z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i art. 415 kodeksu cywilnego.
4. Wykonanie likwidacji mogilnika w sposób bezpieczny, nie powodujący powstania zanieczyszczeń środowiska.
5. W przypadku wystąpienia awarii, zagrożenia zdrowotnego i ekologicznego natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz przystąpienie do usuwania przyczyn oraz skutków awarii.
§ 6
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad przebiegiem realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
2. Przedstawicielami Zamawiającego do sprawowania nadzoru nad przebiegiem prac i kontaktów roboczych z Wykonawcą są:
1) …..
2) …..
3. Przedstawicielami właściciela nieruchomości - Gminy Grójec do sprawowania nadzoru nad przebiegiem prac i kontaktów roboczych z Wykonawcą są:
1) …..
2) …..
4. W ramach nadzoru wskazane w ust. 2 i ust. 3 osoby mają prawo dokonywania kontroli należytego wykonywania prac w każdym czasie i dokonania odbioru prac .
5. Przedstawicielami Wykonawcy do kierowania pracami i kontaktów roboczych z Zamawiającym są:
1) …..
2) …..
§ 7
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru prac wymienionych w § 2.
2. Odbiór prac zostanie przeprowadzony w dniu wyznaczonym przez Wykonawcę
w obecności przedstawicieli Zamawiającego i właściciela nieruchomości Gminy Grójec wymienionych w § 6.
3. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru i podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4. Wykonawca przygotuje na dzień odbioru prac niezbędne dokumenty, m.in. karty przekazania odpadów lub protokoły unieszkodliwienia /zniszczenia odpadów.
5. Jeżeli w toku odbioru prac zostaną stwierdzone nieprawidłowości, to Zamawiający wyznacza protokolarnie termin do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu nieprawidłowości celem wyznaczenia nowego terminu odbioru prac.
§ 8
1. Za likwidację mogilnika w m. Grójec, gm. Grójec Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w kwocie …………………zł (słownie :………złotych ....... groszy) w tym należny podatek VAT …………………………..zł (słownie : ………………… :………złotych........ groszy) zgodnie z ceną ustaloną w ofercie Wykonawcy.
2. Wykonawca wystawi faktury VAT.
3. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunków bankowych Zamawiającego.
4. Wykonawca wystawi faktury po podpisaniu przez Zamawiającego i Wykonawcę protokółu odbioru prac objętych umową.
5. Termin płatności ustala się na 30 dni od daty wpływu faktur, wyłącznie po potwierdzeniu odbioru prac zgodnie z § 7 niniejszej umowy.
§ 9
W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w trakcie jej wykonywania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie odpowiadające faktycznie wykonanym pracom, stwierdzonym protokołem sporządzonym przy udziale Zamawiającego i Współfinansującego.
§ 10
1. Wykonawca z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zobowiązany jest do zapłaty kar umownych w wysokości 0,05 % wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień zwłoki w wykonaniu całości przedmiotu zamówienia.
2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jak też w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1.
3. W przypadku, gdy szkoda przewyższa wysokość kar umownych określonych w ust. 1 Zamawiający może domagać się odszkodowania w pełnej wysokości poniesionej szkody.
§ 11
W przypadku gdy Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy w sposób nieprawidłowy albo sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonywania i wyznaczy Wykonawcy w tym celu odpowiedni termin. Po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może odstąpić od umowy.
§ 12
Zmiany, rozwiązanie umowy, oraz odstąpienie od niej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13
Niniejsza umowa została zawarta w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163) – art. 39 – przetarg nieograniczony.
§ 14
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy – Prawo zamówień publicznych (dział IV - umowy w sprawach zamówień publicznych).
§ 15
Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją niniejszej umowy Strony poddają pod rozstrzygniecie sądu właściwego miejscowo dla Zamawiającego.
§ 16
Umowa została spisana w 2 jednobrzmiących egzemplarzach – 1 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 07.09.2007 r., godz. 11.24 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 07.09.2007 r., godz. 11.24 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
07.09.2007 r., godz. 11.24 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |