Główna treść strony
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU OSOBOWEGO MARKI FIAT 126 650 ELX
dostępna do dnia 17.09.2007 r.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
W GRÓJCU
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA
NA
SPRZEDAŻ SAMOCHODU OSOBOWEGO
MARKI FIAT 126 650 ELX
Dokumentacja przetargowa zawiera:
1. Instrukcję dla Oferentów
2. Formularz oferty
3. Projekt umowy kupna-sprzedaży
ZATWIERDZAM:
GRÓJEC; SIERPIEŃ 2007 r.
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW
do przetargu na sprzedaż majątku ruchomego, który odbędzie się w dniu 17.09.2007 r.
I. SPRZEDAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu
adres: Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec
tel. (048) 664-64-66, fax (048) 664-64-65
REGON: 670230882, NIP : 797-15-94-980.
II. OPIS PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY
Przedmiotem sprzedaży jest:
– Samochód FIAT 126p 650, cztero – miejscowy. Rok produkcji: 1998, data pierwszej rejestracji: 02.12.1998 r. Przebieg: 164630 km. Lakier zielony. Data ważności badania technicznego: 13.02.2007. Opis pojazdu według opinii biegłego rzeczoznawcy (wyciąg):
Silnik: stwierdzono – ślady przedmuchów spalin do komory korbowej. Nadmierna i znaczna głośność działania silnika w całym zakresie obrotów. Utrzymanie i konserwacja silnika dobre. Działanie osprzętu i wyposażenia silnika prawidłowe. Podwozie: stwierdzono – utrzymanie i konserwacja dostateczne. Powiększone luzy złącz w układzie zawieszenia i kierowniczym. Elementy układów kierowniczego i hamulcowego powierzchownie skorodowane. Resory przednie i tylne trwale odkształcone. Nadwozie: stwierdzono - szkielet i poszycie skorodowane z ubytkami i popękane na krawędziach i złączach. Wyposażenie nadwozia w dostatecznym stanie technicznym. Utrzymanie i konserwacja dostateczne. Działanie wyposażenia nadwozia prawidłowe. Elementy optyczne lamp przednich i tylnych zmatowiałe. Osprzęt pojazdu: akumulator sprawny. Opony: 13580R 13 – zużycie 40%.
Środki majątku ruchomego /samochód Fiat 126 650/ przeznaczony do sprzedaży można obejrzeć w obecności pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu po uprzednim uzgodnieniu terminu z panem Tadeuszem Jachoskim, nr telefonu (048) 664-64-66.
III. KRYTERIA OCENY
Kryterium oceny ofert stanowi:
• OFEROWANA CENA
Cena ofertowa nie może być niższa niż wywoławcza. Oferty z ceną niższą niż wywoławcza zostaną odrzucone.
IV. WYMAGANIA DO OFERTY
1. W przetargu mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani (zarówno osoby fizyczne jak
i firmy).
2. Oferta/y składana przez oferenta powinna być sporządzona wyłącznie na Formularzu
oferty, na załączniku 1, który stanowi załącznik do Instrukcji dla oferentów.
3. W przypadku gdy Oferentem jest firma do oferty należy dołączyć aktualny wypis
z sądowego rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem
składania ofert.
Dokument, o którym mowa w punkcie 3 oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
W przypadku gdy Oferentem jest osoba fizyczna do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu osobistego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Sprzedającego.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w zakresie jednego zadania. Złożenie większej ilości ofert skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Oferenta.
Oferta powinna obejmować całość zadania w pełnym zakresie.
Do oferty oferent winien dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
Formularz oferty winien być wypełniony bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian przez oferenta.
Dokumenty winny być napisane czytelnie w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
Wszystkie informacje finansowe należy podać w polskich złotych.
Oferta i wszystkie załączniki powinny być podpisane przez osobę/y upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. W przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym – należy dołączyć pełnomocnictwo z naklejonymi znakami opłaty skarbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Oferty niekompletne, błędne lub propozycje alternatywne i nie zabezpieczone wadium będą odrzucone.
Oferent winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na adres Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 22 oraz posiadać oznaczenie: „OFERTA NA ZAKUP MAJĄTKU RUCHOMEGO W ZAKRESIE ZAKUPU SAMOCHODU FIAT 126 650 ELX. Nie otwierać do dnia 17.09.2007r. godz. 10 00”
Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 22 pokój nr 3 nie później niż do 17.09.2007r. godz. 945.
Wszystkie oferty otrzymane przez Sprzedającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Oferentowi nie otwarte.
Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że złoży w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grójcu przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wprowadzanych zmianach lub wycofaniu oferty, uzupełniając oznaczenia kopert słowami ZMIANA lub WYCOFANIE.
Oferent będzie związany złożoną ofertą przez okres 7 dni od daty terminu składania ofert.
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
1. Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium
w wysokości:
- samochód FIAT 126 650 ELX – 36,00 zł
Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu na konto Sprzedającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W GRÓJCU UL. JATKOWA 3 Nr 22 9128 0002 2001 0013 9393 0004 lub w kasie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu.
Przy wadium wpłacanym w drodze przelewu lub przekazu, dniem spełnienia świadczenia (wpłynięcia pieniędzy na konto Zamawiającego) jest termin otwarcia ofert.
Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym powyższym wymogom, zostanie odrzucona.
2. Zwrot wadium następuje niezwłocznie jeżeli:
unieważniono przetarg,
Zwrot wadium następuje w ciągu 5 dni roboczych jeżeli:
a. zawarto umowę kupna-sprzedaży z oferentem, który wygrał przetarg,
b. na pisemny wniosek oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert.
4. Oferent traci wadium na rzecz Sprzedającego jeżeli:
a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
b. Oferent nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej,
c. po podpisaniu umowy nie dokona zapłaty ceny nabycia na warunkach określonych w umowie.
5. Wadium złożone przez Oferenta, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (nabywcy) zostanie zaliczone na poczet ceny.
VI. POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE.
1. Otwarcie kopert z ofertami i zmianami nastąpi w obecności Oferentów, którzy zechcą
przybyć w dniu 17.09.2007 roku o godzinie 10 00 do Powiatowego Zarządu Dróg
w Grójcu, Al. Niepodległości 22 pokój nr 3.
Podczas otwarcia kopert z ofertami Sprzedający ogłosi nazwę Oferentów, ceny ofert.
Cena wywoławcza majątku ruchomego dla w.w zadania wynosi:
Samochód FIAT 126 650 ELX – 360,00 zł
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Sprzedający będzie kierował się następującymi
kryteriami: CENA.
3. Sprzedający wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, Sprzedający kontynuował będzie przetarg w formie aukcji między tymi oferentami, powiadamiając ich o terminie i miejscu tej aukcji.
Wyniki oceny ofert nabycia wywieszone zostaną na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grójcu, 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 22. Informacje o wynikach przetargu można będzie również uzyskać osobiście lub telefonicznie u pracownika określonego w ogłoszeniu o przetargu.
Imienne zawiadomienia o wynikach przetargu nie będą wysyłane.
Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony o przyjęciu jego oferty i jest zobowiązany w terminie nie dłuższym niż 7 dni, od daty otrzymania powyższego zawiadomienia, do podpisania umowy.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: p. Jachoski Tadeusz – Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu, telefon kontaktowy – (048) 664-64-66.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Odbiór nabytego majątku ruchomego w wyniku przetargu nastąpi w dniu podpisania
umowy oraz dokonania wpłaty ceny nabycia.
2. Transport i załadunek odbywał się będzie staraniem i na koszt Kupującego.
3. Transport realizowany będzie przez przewoźników działających w imieniu i na rzecz
Kupującego. Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia Powiatowemu Zarządowi Dróg
upoważnienia do odbioru nabytego majątku ruchomego oraz zaopatrzenie przewoźników
w kopie tych upoważnień.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Załącznik nr 1 do
Instrukcji dla oferentów
FORMULARZ OFERTY
(pieczęć adresowa oferenta lub
imię i nazwisko, adres zamieszkania)
Do Powiatowego Zarządu Dróg
w Grójcu
ul. Niepodległości 22
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu na sprzedaż majątku ruchomego oświadczamy co następuje:
1. Deklarujemy wolę nabycia majątku ruchomego wyszczególnionego w Dokumentacji przetargowej.
2. Proponujemy cenę nabycia wg warunków technicznych w zakresie ZAKUPU SAMOCHODU FIAT 126 660 ELX za wartość :
...................................................................... zł brutto.
Słownie: .....................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami dokumentacji przetargowej i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
4. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w dokumentacji przetargowej.
5. Oświadczamy, że przyjmujemy warunki ustalone w dokumentacji przetargowej.
6. Wadium w kwocie ........................ zostało wniesione w dniu w formie ............................................... Dokument potwierdzający wniesienie wadium załączamy.
7. Zobowiązujemy się do zawarcia umowy kupna-sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania powiadomienia o przyjęciu naszej oferty.
8. Do oferty załączamy następujące dokumenty:
.............................................................................................................
.............................................................................................................
.............................................................................................................
.............................................................................................................
..............................................., dnia ...........................................
............................................................................................
(podpis upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta wraz z pieczęcią
lub czytelny podpis Oferenta)
Umowa nr PZD– 2/......./2007
zawarta w dniu ...................... 2007r. w Grójcu pomiędzy Powiatowym Zarządem Dróg w Grójcu zwanym dalej "Sprzedającym", reprezentowanym przez:
1. mgr inż. Tadeusz Jachoski – Dyrektor PZD w Grójcu
2. Kłoczewiak Elżbieta – Kierownik Działu Finansowo - Gospodarczego
działających na podstawie pełnomocnictwa.
a ........................................................................................................................., prowadzącym działalność gospodarczą ....................................................................., działającym na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez .......................................... pod numerem ............................, zwanym dalej "Kupującym" w imieniu i na rzecz którego działa:
P. .......................................... - .............................
Strony uzgodniły co następuje:
§ 1.
1. Sprzedający sprzedaje, a kupujący kupuje ...................................................... ............................................................................................................................, zgodnie z Dokumentacją przetargową.
2. Wartość umowy wynosi ...................... zł brutto .......................................... zł.
Słownie: ........................................................................................... złotych.
Wartość ustalona w wyniku przetargu z dnia ................................... 2007 r.
3. Kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 5 dni od
daty zawarcia umowy.
4. Odbiór zakupionego towaru nastąpi w ciągu 5 dni od daty zapłaty.
5. W przypadku nie odebrania zakupionego artykułu w wyznaczonym terminie, Sprzedający nie odpowiada za zakupiony towar, a Kupujący nie może zgłaszać roszczeń do całkowitej lub częściowej utraty zakupionego towaru.
§ 2.
Integralnymi składnikami niniejszej umowy są następujące dokumenty:
a) Oferta
b) Formularz cenowy
c) Instrukcja dla oferentów
§ 3.
1. Zapłaty należy dokonać na rachunek sprzedającego w Banku Spółdzielczym w Grójcu ul. Jatkowa 3 nr 22 9128 0002 2001 0013 9393 0004.
2. Faktura zostanie wystawiona przez Sprzedającego po przedłożeniu dowodu wpłaty.
1. Za dzień dokonania zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku sprzedającego (data wpływu należności na rachunek sprzedającego).
§ 4.
1. Transport zakupionego towaru i jego załadunek odbywać się będzie staraniem i na koszt Kupującego.
2. Transport realizowany będzie przez przewoźników działających w imieniu i na rzecz kupującego.
3. Przed odbiorem towaru, Kupujący zobowiązuje się dostarczyć do Sprzedającego upoważnienia do jego odbioru oraz zaopatrzyć przewoźników w kopie tych upoważnień.
§ 5.
Sprzedający nie odpowiada za wady ujawnione po przejęciu towaru.
§ 6.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 7.
Wszystkie spory mogące wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 8.
Niniejsza umowa sporządzona została w 2-óch jednobrzmiących egzemplarzach, które otrzymują: Kupujący i Sprzedający po 1 egzemplarzu.
KUPUJĄCY: SPRZEDAJĄCY:
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Adam Podemski, data: 30.08.2007 r., godz. 10.13 |
Ostatnia aktualizacja: |
Adam Podemski, data: 30.08.2007 r., godz. 10.13 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
30.08.2007 r., godz. 10.13 |
Adam Podemski |
Dodanie strony do BIP. |