Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego tj. od dnia 22 lutego 2007 r. do dnia 11 kwietnia 2007 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyło się 6 posiedzeń Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. udzielenia Dyrektorowi Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowej Wsi pełnomocnictwa, /Program „Działaj Lokalnie V”/
2. udzielenia Dyrektorowi Liceum Ogólnokształcącego w Grójcu pełnomocnictwa, /Program „Działaj Lokalnie V”/
3. przedłożenia analizy z wykonania budżetu powiatu Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej za 2006 r.
4. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2007 r.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. wykonania ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów,
2. wprowadzenia zmian w dochodach i wydatkach budżetu powiatu w 2007 r.
3. zaciągnięcia kredytu na termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Grójcu
ul. Polna 17.
4. uchwalenia planu finansowego podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dla Powiatu Grójeckiego na 2007 r,
5. zmiany uchwały nr III/33/2006 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 29 grudnia 2006 r. w sprawie powołania członków Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grójcu,
6. zmiany uchwały nr III/34/2006 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 29 grudnia 2006 r. w sprawie powołania członków Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście nad Pilicą.
7. przyznania medalu „Zasłużony Dla Powiatu Grójeckiego
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z rozstrzygnięciem nadzorczym Wojewody Mazowieckiego dot. Uchwały Nr III/29/2006 Rady Powiatu Grójeckiego z dnia 29 grudnia 2006 r.
w sprawie uchwalenia Statutu Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście n/Pilicą.
2. zaakceptował pismo Oddziału PTTK w Warce o wsparcie finansowe w kwocie
3 000 zł obchodów jubileuszu 60-lecia ruchu krajoznawczo – turystycznego
w Warce w tym wydanie monografii Oddziału PTTK w Warce.
3. zapoznał się ze sprawozdaniem z działalności za 2006 r. :
- Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
- Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
4. zapoznał się z informacją dot. aktualnego biegu spraw związanych z zespołem parkowo – pałacowym w Kobylinie.
5. zapoznał się z pismem Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu w sprawie wyrażenia zgody na zakup osobowego używanego samochodu służbowego. /Zarząd Powiatu przekazał na potrzeby PZD osobowy samochód użytkowany przez Starostwo/
6. wysłuchał informacji Dyrektora PZD w Grójcu o aktualnym przebiegu realizacji zadań modernizacyjnych i remontów cząstkowych na drogach powiatowych.
7. zaakceptował zakres wykonania dodatkowych prac adaptacyjnych i remontowych w budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Warce. /prace jakie należy wykonać to adaptacja strychu, wymiana drzwi na drzwi przeciwpożarowe oraz wykonanie klapy odymiającej/.
8. rozpatrzył wniosek Pani Klaudii Marii Daszewskiej – Sajnóg o wykup zespołu dworsko – parkowego w Nowej Wsi.
9. wyraził zgodę na adaptację garażu na pomieszczenie archiwum dla Wydz. Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości.
10. zapoznał się z pismem OSP Długowola o udzielenie pomocy finansowej
w wysokości 10. 000 zł na doposażenie w sprzęt gaśniczy. /pismo skierowane na posiedzenie Komisji Rolnictwa do zaopiniowania/
11. zapoznał się z pismem OSP w Warce o dofinansowanie zakupu aparatu ochrony dróg oddechowych. /pismo skierowane na posiedzenie Komisji Rolnictwa do zaopiniowania/.
12. odbył wyjazdowe posiedzenie do DPS Tomczyce oraz wziął udział w otwarciu windy transportowej w budynku DPS.
13. rozpatrzył wniosek Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Spraw Socjalnych
i Przeciwdziałania Bezrobociu przyjęty na posiedzeniu w dniu 27 marca 2007 r.
14. zaakceptował uzgodnienia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zadań rządowych i samorządowych,
15. rozpatrywał inne bieżące sprawy związane z wykonywaniem funkcji właściciela mienia powiatu. /np. modernizacja przyłącza gazu w PCKUiP, doprowadzenie wody do budynku ZSP w Nowej Wsi itp./
16. zgodnie ze swoimi kompetencjami rozpatrywał pisma i wnioski w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju uroczystości i imprez.
/dofinansowywał w granicach swoich kompetencji/
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 29.08.2007 r., godz. 13.53 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 29.08.2007 r., godz. 13.53 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
29.08.2007 r., godz. 13.53 |
Nieznany |
Dodanie strony do BIP. |