POROZUMIENIE
Zawarte w dniu 26 lutego 2007 r pomiędzy Zarządem Powiatu Grójeckiego, reprezentowanym przez:
1. Janusza Różyckiego – Starostę Powiatu
2. Mariana Górskiego – Wicestarostę Grójeckiego
a Barbarą Gąsiorowską – Burmistrzem w Nowym Mieście n/Pilicą w sprawie wspólnej realizacji zadań w zakresie utrzymania dróg powiatowych.
§ 1
Zarząd Powiatu Grójeckiego działając na podstawie upoważnienia Rady Powiatu Grójeckiego, udzielonego uchwałą Nr XXII / 199 / 2005 z dnia 15.03.2005 r oraz Uchwały Nr V/29/2007 z dnia 23.02.2007 r. Rady Miejskiej w Nowym Mieście zawiera z Gminą Nowe Miasto n/Pilicą porozumienie następującej treści:
§ 2
Powiat Grójecki i Gmina Nowe Miasto n/Pilicą przeprowadza na zasadach współfinansowania, modernizację dróg wymienionych w niniejszym porozumieniu.
§ 3
W wykonaniu porozumienia przeprowadzone zostaną następujące zadania:
1. droga nr 34-350 Rudki – Wał na odcinku 2615 mb (podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami)
- 93.000, 00 zł /Gmina Nowe Miasto/
- 93.000, 00 zł /Zarząd Powiatu/
2. droga nr 34-353 Nowe Miasto - Ulów na odcinku 1230 mb (poszerzenie, wyrównanie, wykonanie dwóch warstw nawierzchni, wykonanie mechanicznego profilowania poboczy wraz z zagęszczaniem )
- 200.000, 00 zł /Gmina Nowe Miasto/
- 200.000, 00 zł /Zarząd Powiatu/
3. droga nr 34-347 Nowe Miasto – Domaniewice na odcinku 1200 mb (wykonanie nawierzchni bitumicznej z wcześniejszym wyrównaniem, wykonanie mechanicznego profilowania poboczy wraz z zagęszczaniem)
- 107.000, 00 zł /Gmina Nowe Miasto/
- 107.000, 00 zł /Zarząd Powiatu/
§ 4
W ramach porozumienia Zarząd Powiatu Grójeckiego upoważniony jest do wykonywania następujących czynności:
1. wyboru wykonawcy robót i podpisania z nim umowy,
2. końcowego rozliczenia robót oraz ich odbioru,
3. złożenia sprawozdania finansowego Radzie Miejskiej z wykonania porozumienia .
§ 5
Rozliczenie rzeczywistej wartości robót nastąpi kosztorysem powykonawczym przy czym każda ze stron porozumienia poniesie koszty realizacji robót w wysokości nie większej niż 50% ich wartości.
§ 6
Burmistrz Miasta przekaże środki finansowe w kwocie do 400.000 zł
(czterysta tysięcy złotych) na realizację porozumienia do budżetu Powiatu w Grójcu po komisyjnym odbiorze robót i ich rozliczeniu.
§ 7
Burmistrz Nowego Miasta n/Pilicą upoważniony jest do kontroli realizacji porozumienia przez:
1. delegowanie przedstawiciela do Komisji Przetargowej,
2. żądanie wyjaśnień od Starosty w przedmiocie realizacji porozumienia.
§ 8
Porozumienie zawarte jest na czas określony do 31 grudnia 2007 r.
§ 9
Zmiana porozumienia może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności
§ 10
Porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Porozumienie zawarte w dniu 26 lutego 2007 r. pomiędzy Zarządem Powiatu a Burmistrzem Gminy i Miasta Nowe Miasto. - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Porozumienie zawarte w dniu 26 lutego 2007 r. pomiędzy Zarządem Powiatu a Burmistrzem Gminy i Miasta Nowe Miasto.
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Brak danych |
Odpowiada za treść: | Brak danych |
Wprowadził: | Nieznany, data: 22.03.2007 r., godz. 14.07 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 22.03.2007 r., godz. 14.07 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
22.03.2007 r., godz. 14.07 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |