OGŁOSZENIE
O ZATRUDNIENIU NA STANOWISKO
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Dyrektor Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce zaprasza do składania ofert na stanowisko pracy Specjalista do spraw administracyjnych.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego 24, 05-660 Warka
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie
- dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata
- Wymagania dodatkowe
- doświadczenie pracy w administracji publicznej, znajomość obsługi kasy fiskalnej i programów sprzedażowych będą dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Predyspozycje osobowościowe:
- wysoka kultura osobista
- determinacja w działaniu i zaangażowanie
- umiejętności: organizacji pracy własnej i pracy w zespole, skutecznego komunikowania się, zdolności analityczne, radzenia sobie pod presją czasu
- odpowiedzialność, systematyczność i rzetelność
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa działu administracyjno-technicznego pod względem biurowym, w tym obsługa urządzeń biurowych tj. telefon, komputer, fax, kopiarka
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących w dziale administracyjno-technicznym
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportów organizowanych przez muzeum
- prowadzenie dokumentacji dot. zamówień publicznych, zaopatrzenia muzeum w materiały i artykuły, sporządzanie zapytań ofertowych, wycen (zbieranie ofert), sporządzanie zamówień
- współpraca z księgową w zakresie obiegu dokumentów księgowych i opisu faktur
- obsługa ruchu turystycznego w kasie muzeum, obsługa kasy fiskalnej i programu sprzedażowego (możliwość pracy w weekendy, zastępowanie specjalisty ds. sprzedaży w czasie nieobecności)
- dbałość o skuteczne zabezpieczenie mienia związanego ze stanowiskiem pracy
- utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy
- odpowiedzialność za powierzony sprzęt, materiały oraz oszczędne gospodarowanie nimi.
- Wymagane dokumenty:
- CV
- List motywacyjny
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą do sekretariatu Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego, 05-660 Warka, w zamkniętych kopertach z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” do dnia 21 lutego 2022r. do godz. 12.00.
Jednocześnie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy i zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane ogłoszenia. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://muzeumpulaski.nbip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum w okresie najbliższych 9 miesięcy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym i CV oraz załączonych do niego dokumentach wykraczających poza zakres przewidziany w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
Dyrektor
Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce
Iwona Stefaniak
14.02.2022
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
- 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§ 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) - 6 ust. 1 lit. b RODO;
- 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); - w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 2211 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.