Zarządzenie Nr 48/2021 Starosty Grójeckiego z dnia 4 maja 2021 r. - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zarządzenie Nr 48/2021 Starosty Grójeckiego z dnia 4 maja 2021 r.
w sprawie wprowadzenia "Podręcznika Standardów Obsługi Klienta" oraz "Dobrych Praktyk w obsłudze klientów z niepełnosprawnościami" w Starostwie Powiatowym w Grójcu.
Podstrony:
-
Zarządzenie Nr 48
-
Załącznik Nr 1 - Podręcznik Standardów Obsługi Klienta
-
Załącznik Nr 2 - Dobre praktyki w obsłudze klientów z niepełnosprawnościami
-
Zarządzenie Nr 48 - wersja docx
-
Załącznik Nr 1 - Podręcznik Standardów Obsługi Klienta - wersja docx
-
Załącznik Nr 2 - Dobre praktyki w obsłudze klientów z niepełnosprawnościami - wersja docx
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: | Starosta Grójecki Krzysztof Ambroziak |
Wprowadził: | Małgorzata Woźniak, data: 05.05.2021 r., godz. 08.51 |
Ostatnia aktualizacja: | Małgorzata Woźniak, data: 06.05.2021 r., godz. 09.21 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
06.05.2021 r., godz. 09.21 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony |
05.05.2021 r., godz. 08.51 | Małgorzata Woźniak | Dodanie strony |