Główna treść strony
                        
												
                            ogłoszenie                        
						
						
                            						
                        
						                        
																			
                                                            MUZEUM IMIENIA KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
1.	Nazwa stanowiska pracy: Adiunkt/Asystent muzealny
Rodzaj umowy: umowa na czas określony (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony),
Wymiar czasu pracy: pełny etat, 
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (możliwość pracy  w soboty i niedziele),
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały w szczególności:  czynności o charakterze badawczym związane z tematyką, która zajmuje się muzeum, dot. planowania i opracowywania wystaw, koncepcji oferty muzealnej, opracowywania wydawnictw muzealnych, a także opieki nad zbiorami muzeum, opracowywania zbiorów i ewidencjonowania. 
2.  Wymagania niezbędne:
•	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
•	niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•	obywatelstwo polskie,
•	wykształcenie wyższe ukończone tytułem mgr na kierunku: historia, historia sztuki, archeologia, etnografia, filologia polska, muzealnictwo,
•	min. 2 lata stażu pracy w muzeum, archiwum lub innej instytucji związanej z ochroną, inwentaryzacją lub badaniem polskiego dziedzictwa,
•	dorobek naukowy (artykuły, referaty, książki, opracowania),
•	obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet,
•	znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem muzeów,
•	znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na porozumiewanie się w mowie i piśmie.
3.  Wymagania dodatkowe:
•	doświadczenie w ewidencjonowaniu i opracowywaniu obiektów muzealnych, tworzeniu wystaw, katalogów zbiorów, katalogów wystaw,
•	dokładność,
•	obowiązkowość,
•	sumienność,
•	umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
•	umiejętność pracy pod presją czasu, 
•	dobra znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem będzie dodatkowym atutem.
4.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Adiunkt:
•	prowadzenie kwerendy źródeł dotyczących zagadnień naukowych, którymi zajmuje się muzeum,
•	opieka nad zbiorami Muzeum, naukowe opracowywanie zbiorów, ewidencjonowanie zgodnie z przepisami prawa,
•	opieka nad zbiorami archiwalnymi i bibliotecznymi,
•	prace redakcyjne nad wydawnictwami naukowymi i popularno-naukowymi związanymi z działalnością Muzeum, katalogami wystaw, przewodnikami itp.
•	podejmowanie prac naukowo-badawczych z zakresu zagadnień, którymi zajmuje się Muzeum,
•	aktywna współpraca ze specjalistami z instytucji naukowych i muzealnych w Polsce i zagranicą,
•	opracowywanie koncepcji i projektów wystawienniczych Muzeum, konferencji naukowych, projektów edukacji kulturalnej,
•	planowanie, opracowywanie i organizowanie wystaw, spotkań związanych z działalnością Muzeum, wykładów naukowych, prezentacji, z wykorzystaniem sprzętu multimedialnego dostępnego w Muzeum,
•	włączenie się w organizację wydarzeń patriotycznych i kulturalnych organizowanych przez Muzeum,
•	włączenie się w działalność edukacyjną Muzeum (lekcje muzealne, warsztaty),
•	sporządzanie sprawozdań z prowadzonych zadań i statystyk dot. działalności Muzeum,
•	oprowadzanie zwiedzających po ekspozycji stałej i wystawach czasowych wraz z objaśnianiem zbiorów z uwzględnieniem stopnia zainteresowania zwiedzających i stopnia przygotowania poszczególnych grup (w razie potrzeby),
•	popularyzowanie działalności Muzeum za pomocą artykułów prasowych, w Internecie oraz innych mediach.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, pracą przy zbiorach zgromadzonych przez muzeum: m.in. rzemiosła artystycznego, malarstwa, grafiki, numizmatyki, archeologii,  przemieszczaniem się wewnątrz budynku CEM oraz do pałacu Pułaskich, w terenie zespołu pałacowo-parkowego, wyjazdami służbowymi w celu prowadzania kwerend, wypożyczenia zbiorów, udziałem w konferencjach i szkoleniach.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami na podstawie przesłanych aplikacji.
5.  Wymagane dokumenty:
1.	List motywacyjny oraz CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. 
2.	Kserokopie świadectw pracy, (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, 
3.	Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
4.	Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. 
5.	W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum przez okres najbliższych 9 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
 Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Muzeum przez okres najbliższych 9 miesięcy.
 Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z adnotacją  „Oferta pracy na stanowisko Adiunkt/Asystent muzealny” w terminie do dnia 01 kwietnia 2019 godz. 16.00 pod adresem: Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka.  
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie BIP Muzeum. 
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 Warka, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce,
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Muzeum inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
•	Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Pułaskiego 24, 05-660 
•	e-mail:odo.muzuem@kancelaria-elaw.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce będzie przetwarzało Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.________________________________________
1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1.	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2.	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3.	prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4.	prawo do usunięcia danych osobowych;
5.	prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Inne informacje 
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Dyrektor
Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce
Iwona Stefaniak
Warka, dn. 12.03.2019 r.                                                    
						
			
						
						                        
                        
                            Informacje o stronie
                            
                            
                                
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                            
                                                
                                                    
                                                        | Podmiot publikujący: | Starostwo Powiatowe w Grójcu | 
                                                
                                                    
                                                        | Odpowiada za treść: | Dyrektor Muzeum w Warce Iwona Stefaniak | 
                                                    
                                                        | Wprowadził: | Małgorzata Woźniak, data: 21.03.2019 r., godz. 07.39 | 
                                                    
                                                        | Ostatnia aktualizacja: | Małgorzata Woźniak, data: 21.03.2019 r., godz. 07.39 | 
                                                
                                            
                                            
                                         
                                     
                                 
                                
                                
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                                                
                                            
                                                
                                                    | Czas | Administrator | Opis zmiany | 
                                            
                                            
                                                                                                
                                                    | 21.03.2019 r., godz. 07.39 | Małgorzata Woźniak | Edycja strony | 
                                                                                                
                                                    | 21.03.2019 r., godz. 07.39 | Małgorzata Woźniak | Dodanie strony |