Główna treść strony
Odpowiedzi na pytania wykonawców
Grójec, dnia 18-01-2016 r.
Dotyczy odpowiedzi na pytania do zamówienia publicznego na zadanie: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu.
Pytanie nr 1.
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych ,w odniesieniu do zapisów par 5 ust 1 – mikroprocesorowych kart paliwowych? Karty wydane zostałyby w ciągu 15 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Natomiast w trakcie realizacji umowy karty wydane byłyby w ciągu 15 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty - utrata, zmiana danych i itp., lub zamówienia nowej karty), przy jednoczesnej akceptacji opłaty za karty:
* 0 zł netto za kartę nową,
* 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.),
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający dopuszcza (po wyborze oferenta) i zaakceptowania poniższego sposobu ewidencjonowania transakcji bezgotówkowych:
„Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.”Dokument wydania paliwa generowany jest po zatwierdzeniu transakcji poprawnym kodem PIN, w związku z czym nie ma konieczności potwierdzania dokumentu. Poprawność dokonanej transakcji wskazuje zapis/informacja: ”KOD PIN POPRAWNY”.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza powyższego sposobu ewidencjonowania transakcji bezgotówkowych.
Pytanie nr 3:
W odniesieniu do par 2 projektu umowy Czy istnieje możliwość zmiany wymagań dotyczących dowodów wydania zawartych w § 2 oraz par 3 ust 3 projektu umowy ? Dowody wydania nie są dokumentami WZ lecz wydrukami z terminala obsługującego karty flotowe mające na celu potwierdzenie transakcji)
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zmiany zapisów umowy w zakresie dowodów zakupu paliw.
Pytanie nr 4:
Czy Zamawiający zaakceptuje w odniesieniu do par 3 ust 3 zmianę odsetek na ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych dodajmy aktualne OWS jako integralną część umowy i załącznik do niej
Odpowiedź: Tak
Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający zaakceptuje w odniesieniu do § 3 ust. 2 zmianę zapisu w następujący sposób: : „Dostawy paliw będą rozliczane w miesięcznych okresach rozliczeniowych (pokrywających się z miesiącem kalendarzowym) na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę raportu transakcji. Faktura będzie uwzględniała ilość zakupionych w danym okresie paliw. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego?” Odpowiedź: Tak
Zatwierdził:
Dyrektor PZD w Grójcu
z/s w Odrzywołku
Adrian Jachoski
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: |
Dyrektor PZD w Grójcu drian Jachoski |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 19.01.2017 r., godz. 10.34 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 19.01.2017 r., godz. 10.34 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
19.01.2017 r., godz. 10.34 |
Nieznany |
Dodanie strony |