Główna treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec
tel./48/ 6651110, fax /48/6651117
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PEŁNOMOCNIKA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe magisterskie,
c) poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „Poufne” wydane przez ABW lub SKW,
d) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW lub SKW,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) brak skazania za przestępstwa z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) min. 3 lata pracy na stanowiskach związanych z pełnieniem funkcji Pełnomocnika Ochrony oraz doświadczenie zawodowe z zakresu ochrony danych osobowych, informacji publicznej i zarządzania bezpieczeństwem informacji,
h) znajomość: przepisów prawa dotyczących ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, informacji publicznej i systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,
i) predyspozycje osobowościowe: kultura osobista, dyspozycyjność, komunikatywność, sumienność, obowiązkowość.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania samorządu powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych,
b) zdolności organizacyjne,
c) umiejętności: logicznego myślenia, korzystania z przepisów prawa, selekcjonowania informacji, słuchania i wysławiania się, przedstawiania i argumentowania swoich racji, łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,
b) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
c) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, szacowanie ryzyka,
d) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
e) opracowywanie i uaktualnianie wymaganej przepisami ustawy wewnętrznej dokumentacji z zakresu ochrony informacji niejawnych,
f) prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych,
g) prowadzenie zwykłych postepowań sprawdzających,
h) prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,
i) prowadzenie wykazu osób zatrudnionych posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych,
j) przekazywanie danych do ewidencji prowadzonej przez ABW lub SKW,
k) prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych i ustawą o dostępie do informacji publicznej w zakresie pracy urzędu,
l) ochrona fizyczna budynku,
m) współtworzenie i wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w urzędzie,
n) realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa informacji w tym ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej oraz tworzenie wymaganej przepisami dokumentacji i prowadzenie szkoleń z wymienionych zakresów.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy, referencje, zakresy czynności,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW,
f) poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne”,
g) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór ustalony został rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych (Dz. U. z 1996r. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.),
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05- 600 Grójec do dnia 9 grudnia 2016 r. z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych”.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej. Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 59.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: |
Starosta Grójecki |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 28.11.2016 r., godz. 12.13 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 28.11.2016 r., godz. 12.13 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
28.11.2016 r., godz. 12.13 |
Nieznany |
Dodanie strony |