Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1694 W Nowe Miasto – Ulów na odcinku długości 1360,00 mb”
Działając na podstawie art.38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1060) zamawiający dokonuje zmiany zapisów w SIWZ
Zmianie ulegają następujące zapisy:
Rozdział 7 Wymagania stawiane Wykonawcy, termin wykonania zamówienia
Był zapis:
Pkt. 7.7 Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na minimalny okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
Po zmianach:
Pkt.7.7 Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na minimalny okres 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
Był zapis:
Pkt. 7.10 Termin wykonania: do dnia 30 września 2016 roku. Odbiór końcowy bez wad stanowi jednocześnie odbiór przedmiotu umowy i jest zakończeniem terminu realizacji zamówienia.
Po zmianach:
7.10 Termin wykonania: do dnia 15 listopada 2016 roku. Odbiór końcowy bez wad stanowi jednocześnie odbiór przedmiotu umowy i jest zakończeniem terminu realizacji zamówienia.
Informacja z dnia 13 września 2016 r.o zmianie siwz - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Informacja z dnia 13 września 2016 r.o zmianie siwz
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Anna Kasprzyk |
Odpowiada za treść: | Adrian Jachoski |
Wprowadził: | Nieznany, data: 13.09.2016 r., godz. 09.30 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 13.09.2016 r., godz. 09.30 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
13.09.2016 r., godz. 09.30 | Nieznany | Dodanie strony |