Główna treść strony
Referent w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Grójcu
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec
tel./48/ 665 11 10, fax /48/665 11 47
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
referent w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Grójcu
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie;
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe techniczne o profilu (specjalności) ochrona środowiska
• co najmniej 1 rok pracy w administracji w zakresie stosowania Prawa wodnego, w tym wydawania pozwoleń wodno prawnych
• znajomość procedur administracyjnych, umiejętność czytania operatów wodnoprawnych i dokumentów planistycznych z zakresu Prawa wodnego
• umiejętność opracowywania projektów decyzji,
• umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office),
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień związanych z obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
• umiejętność pracy w zespole,
• zdolność do analitycznego myślenia,
• samodzielność w realizacji zadań.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
•prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej, określonych szczegółowo w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U z 2015r., poz. 469 ze. zm.) należących do kompetencji Starosty, w szczególności wydawanie pozwoleń wodnoprawnych.
•prowadzenie szczegółowych zestawień dot. postępowań wodnoprawnych oraz przygotowywanie i wysyłanie (po uprawomocnieniu) decyzji z zakresu prawa wodnego do właściwych organów.
• archiwizacja akt spraw z zakresu prawa wodnego.
• zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw
4. Wymagane dokumenty:
• CV lub kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny*
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;*
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*.
• Osoba wybrana w drodze naboru zobowiązana jest do przedłożenia Pracodawcy zaświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
5. Warunki zatrudnienia: Miejsce pracy: praca w budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59. Budynek Starostwa jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych (posiada windę).
Stanowisko pracy: bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy związane jest: z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, z przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie.
Zatrudnienie planowane w wymiarze pełnego etatu, na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 8 sierpnia 2016 r. do godz. 12:00 w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referent w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Grójcu”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 59.
* Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202 z późn. zm.).
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Anna Kasprzyk |
Odpowiada za treść: |
Starosta Grójecki |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 30.06.2016 r., godz. 14.28 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 30.06.2016 r., godz. 14.28 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
30.06.2016 r., godz. 14.28 |
Nieznany |
Dodanie strony |