Główna treść strony
BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO (ON) NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKOŁY.
Zapytanie ofertowe 1/2016 na: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO (ON) NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKOŁY.
Zapytanie ofertowe prowadzone jest w formie rozeznania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.907 z późn. zm.).
I. Informacje ogólne: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Specjalnych im. ks. J. Twardowskiego , ul. Polna 17, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 664 27 71, faks 48 664 17 61. e-mali: sekretariat.zssgrojec@grojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkolnictwo.
I.3) Postepowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
I.4) Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych i wynosi poniżej 30.000 EURO
II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO (ON) NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKOŁY.
II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Bezgotówkowy zakup oleju napędowego letniego i zimowego do samochodów należących do Zespołu Szkół Specjalnych w Grójcu w ilości 22.000 litrów rocznie z prawem zmiany w zależności od potrzeb i charakteru dowozu. Podana powyżej łączna ilość 22.000 l. jest wartością szacunkową, która ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zakupi 22.000 litrów ale istnieje możliwość w zależności od potrzeb, iż ilość ta może ulec zmianie – zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2. Tankowanie odbywać się będzie na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zakupu, ze względu na aktualne potrzeby. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3. Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane paliwo będzie spełniało wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2014r. poz.1728 oraz z 2015r. poz. 1361) oraz wymogi określone w normach PN-EN 590.
4. Zakup paliwa dokonywany będzie na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, z zastrzeżeniem, że co najmniej 2 stacje paliw muszą się znajdować w odległości nie większej niż 5 km. od siedziby Zespołu Szkół Specjalnych im. ks. J. Twardowskiego w Grójcu ul. Polna 17.
5.Zamówienie będzie realizowane przez doraźne, bezgotówkowe tankowanie do samochodów służbowych za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych dla Zespołu Szkół Specjalnych im. ks. J. Twardowskiego w Grójcu.
6. Każdorazowe tankowanie paliwa będzie dokonywane po cenie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu wynikającego z zawartej umowy wyrażonego w procentach, naliczanego od ceny brutto. w/w upust będzie stały w czasie całego trwania umowy.
7. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie dokonanych zakupów paliw na zbiorczej fakturze.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
12 miesięcy od dnia podpisania umowy
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) – na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy
Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059). Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę koncesji.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek , jeżeli wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAPYTANIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zapytania: BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO (ON) NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKOŁY.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: wysokość rabatu w % na zakup paliwa, najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępne zapytanie i załączniki: www.szkolaspecjalna.grojec.pl
IV.4.4) Termin składania ofert:
21 marca 2016r. do godziny 09:00,
miejsce: Zespół Szkół Specjalnych im. ks. J. Twardowskiego ul. Polna 17 05-600 Grójec Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
do 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA
5.1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania, w jęz. polskim, czytelnym pismem (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy),
5.2. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
5.3. Oferta winna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.
5.4. Do oferty należy załączyć dokumenty określone w pkt. III Zapytania ofertowego;
5.5. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.6. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera): Zespół Szkół Specjalnych im. ks. J. Twardowskiego ul. Polna 17 05-600 Grójec do dnia 21 marca 2016 roku, do godz. 900 w sekretariacie szkoły. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej „BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO (ON) NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKOŁY”.
5.7. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych im. ks. J. Twardowskiego w Grójcu, dnia 21 marca 2016 r., godz. 1000.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
6.1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować tylko jedną cenę.
6.2. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, zgodnie z zasadą matematyczną, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6.3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
6.4. Wykonawca określi cenę jednego litra oleju napędowego na podstawie cen detalicznych
XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Kryterium oceny oferty
a) Cena 50%
b) Upust 50%
1. Zastosowane wzory do obliczania oferty:
a) Nazwa kryterium: średnia cena detaliczna za 1 litr paliwa (zł brutto)
cena oferty najniższej
——————————— x 50%
cena oferty badanej
b) Nazwa kryterium: stały upust procentowy w stosunku do ceny detalicznej w dniu tankowania.
upust oferty badanej
————————————— x 50%
upust max.
1. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2. Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą dokonywane tylko w walucie polskiej.
Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych
im. ks. J. Twardowskiego
w Grójcu
/-/ Ewa Mąkosa
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Anna Kasprzyk |
Odpowiada za treść: |
Ewa Mąkosa |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 11.03.2016 r., godz. 13.53 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 11.03.2016 r., godz. 13.53 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
11.03.2016 r., godz. 13.53 |
Nieznany |
Dodanie strony |