Grójec, dnia 26.02.2016 r.
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska przypomina posiadaczom decyzji administracyjnych wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz aktualnie prowadzącym działalność o obowiązku niezwłocznego składania wniosków o wydanie nowych decyzji z zakresu gospodarowania odpadami.
Zgodnie z art. 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) – zezwolenia na zbieranie odpadów oraz zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, straciły ważność.
Po dniu 23 stycznia 2016 r. podmioty, które nie dostosowały się do wymagań ustawy o odpadach i nie uzyskały nowego zezwolenia są traktowane jako prowadzące działalność niezgodnie z przepisami prawa tj. bez wymaganego zezwolenia.
Naczelnik Wydziału Rolnictwa,
Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Teresa Ostatek
Informacja Starosty z dnia 26 lutego 2016 r. - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Informacja Starosty z dnia 26 lutego 2016 r.
INFORMACJA DOTYCZĄCA UTRATY WAŻNOŚCI ZEZWOLEŃNA ZBIERANIE, ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Anna Kasprzyk |
Odpowiada za treść: | Teresa Ostatek |
Wprowadził: | Nieznany, data: 27.02.2016 r., godz. 12.47 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 27.02.2016 r., godz. 12.47 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
27.02.2016 r., godz. 12.47 | Nieznany | Dodanie strony |