I. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
1. Znajomość przepisów Prawa w zakresie załatwianych spraw.
2. Terminowe załatwianie spraw.
3. Przestrzeganie przepisów Prawa formalnego i materialnego, instrukcji kancelaryjnej oraz obowiązującego regulaminu organizacyjnego.
4. Prawidłowe przytaczanie w projektach przygotowanych pism i decyzji: nazw, imion i nazwisk, obliczeń, danych statystycznych itp.
5. Projektowanie formy i sposobu zapewniającego prawidłowe i szybkie załatwianie spraw.
6. Właściwe załatwianie interesantów i odpowiedni stosunek do nich.
7. Właściwe planowanie wykorzystania czasu pracy.
8. Podnoszenie poziomu zawodowego poprzez uczestnictwo w różnych formach podnoszenia kwalifikacji (kursy, szkolenia, narady, konferencje itp.) oraz w drodze samokształcenia.
9. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
II. ZAKRES CZYNNOŚCI
1. Organizacja sprawnego funkcjonowania podległego Wydziału oraz zapewnienie realizacji powierzonych zadań.
2. Programowanie i organizacja pracy podległego zespołu zaspokajając pełną realizację zadań wynikających z merytorycznego zakresu poszczególnych stanowisk pracy.
3. Sprawowanie nadzoru nad merytorycznym i terminowym załatwieniem spraw przez podległych pracowników oraz koordynowanie ich pracy.
4. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny przez pracowników Wydziału oraz przepisów o zabezpieczeniu tajemnicy państwowej i służbowej.
5. Opracowywanie zakresów czynności dla pracowników podległego Wydziału.
6. Wykonywanie innych zadań nie wymienionych a wynikających z zakresu działania.
7. Dokonywanie oceny podległych pracowników oraz występowanie z wnioskami osobowymi w ich sprawie/ nagradzanie, awansowanie, karanie/.
8. Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie upoważnienia Starosty.
9. Systematyczna troska o podwyższenie kwalifikacji zawodowych pracowników.
10. Współpraca ze związkami zawodowymi działającymi w oświacie.
11. Realizacja postanowień Rozdziału V § 12-20 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa dotyczącego zadań wspólnych komórek organizacyjnych Starostwa.
12. Nadzór nad wykonywaniem zadań § 26 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa dotyczącego zadań Wydziału Edukacji i Zdrowia.
13. Ścisła współpraca z Kierownikami Placówek Oświatowo – Wychowawczych powiatu grójeckiego.
14. Udział w posiedzeniach Zarządu Powiatu, Rady Powiatu i posiedzeniach komisji Rady Powiatu.
III. Wykonywanie innych prac zleconych przez Starostę i Wicestarostę.
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I CZYNNOŚCI - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I CZYNNOŚCI
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Anna Kasprzyk |
Odpowiada za treść: | Starosta Grójecki |
Wprowadził: | Nieznany, data: 15.01.2016 r., godz. 11.10 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 15.01.2016 r., godz. 11.10 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
15.01.2016 r., godz. 11.10 | Nieznany | Dodanie strony |