Główna treść strony
Nabór na wolne stanowisko Naczelnika Wydziału Edukacji i Zdrowia
Starosta Grójecki ogłasza nabór na: KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – NACZELNIK WYDZIAŁU EDUKACJI I ZDROWIA.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 29.01.2016 do godz. 10:00
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec
tel. /48/ 6651100, fax /48/ 6651147
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
NACZELNIKA WYDZIAŁU EDUKACJI I ZDROWIA
1. Wymagania niezbędne:
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
• co najmniej 5-letni staż pracy w tym co najmniej dwuletni staż na stanowiskach lub w urzędach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późn zm)
• posiadanie kwalifikacji w zakresie zarządzania oświatą (studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą, kursy, szkolenia)
2. Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w szkole lub placówce oświatowej;
• komunikatywność i otwartość;
• znajomość organizacji i zasad funkcjonowania systemu oświaty;
• znajomość przepisów: ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych;
• znajomość podstawowych zasad pozyskiwania środków zewnętrznych, aplikowania do programów pomocowych;
• umiejętność analizy arkuszy organizacyjnych szkół;
• umiejętność obsługi komputera;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• kierowanie wydziałem
• realizowanie zadań w zakresie oświaty:
- przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie tworzenia, przekształcania i likwidacji szkół i placówek oświaty publicznej
- dotacje dla placówek niepublicznych
-nadzór nad działalnością szkół publicznych i niepublicznych w zakresie powierzonych zadań;
- ewidencja placówek oświaty publicznej, organizacja pracy szkół i placówek
- realizacja funduszy specjalnych i celowych
- nadzór nad programami stypendialnymi dla uczniów i studentów
- organizowanie i przeprowadzanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- przeprowadzanie egzaminów na wyższe stopnie awansu zawodowego dla nauczycieli
- kierowanie uczniów do szkół, placówek specjalnych i ośrodków wychowawczych
4. Wymagane dokumenty:
• CV lub kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny*
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• kopie świadectw pracy (lub zaświadczeń z obecnego miejsca pracy) dokumentujących staż pracy
• podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;*
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*.
• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków;
• Osoba wybrana w drodze naboru zobowiązana jest do przedłożenia Pracodawcy zaświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
5. Warunki zatrudnienia:
Miejsce pracy: praca w budynku Starostwa, Grójec, ul. Piłsudskiego 59 i w budynkach jednostek organizacyjnych powiatu. Budynek Starostwa jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych (posiada windę).
Stanowisko pracy: bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy związane jest: z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, z przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie.
6. Zatrudnienie planowane
• Od 1 lutego 2016 r. w wymiarze pełnego etatu,
• Z kandydatem może być zawarta umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas próbny oraz na czas określony. Umowa zostanie zawarta w trybie ustawy o pracownikach samorządowych.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać zaklejonych kopertach w siedzibie urzędu pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 29.01.2016 r. do godziny 10:00 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Edukacji i Zdrowia. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie kopert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grójcu ul. Piłsudskiego 59 w pokoju nr 2 dnia 29 stycznia 2016 r. o godz. 11:00
Rozmowy kwalifikacyjne przewidywane są w dniu 29 stycznia 2016 r. od godz. 12.00.
w pokoju nr 2 Starostwa Powiatowego w Grójcu ul. Piłsudskiego 59 w Grójcu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 48 665 11 04.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu przy ul. Piłsudskiego 59.
* Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz 1202 z późniejszymi zmianami).
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Anna Kasprzyk |
Odpowiada za treść: |
Starosta Grójecki |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 14.01.2016 r., godz. 14.01 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 14.01.2016 r., godz. 14.01 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
14.01.2016 r., godz. 14.01 |
Nieznany |
Dodanie strony |