Główna treść strony
NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA POWIATU
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 11.08.2015
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec
tel. /48/ 6651100, fax /48/ 6651147
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
SEKRETARZA POWIATU
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelem, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie wyższe
• czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202/, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
• preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne;
• umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
• znajomość struktury i zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego;
• samodzielność w planowaniu i wykonywaniu zadań;
• odporność na stres;
• umiejętność zapewnienia ochrony informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem obowiązków;
• znajomość standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych;
• znajomość przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych i udostępniania informacji publicznej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Starosty, za wyjątkiem tych, które są zastrzeżone przepisami prawa do kompetencji innych organów.
• Prowadzenie rejestrów zarządzeń Starosty.
• Prowadzenie rejestrów wydanych upoważnień i pełnomocnictw.
• Koordynowanie zadań związanych z wyborami do rady powiatu.
• Czuwanie nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań w Starostwie, załatwianiem spraw, przestrzeganiem Regulaminu Organizacyjnego i instrukcji kancelaryjnej.
• Koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektów aktów regulujących strukturę i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych.
• Nadzorowanie przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu.
• Koordynowanie prac dotyczących przygotowania pod obrady Rady Powiatu projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd.
• Usprawnianie pracy Urzędu.
• Zapewnienie warunków materialno – technicznych dla wykonania zadań przez komórki organizacyjne Starostwa.
• Nadzorowanie zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynku Starostwa.
• Nadzór nad funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie,
• Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie,
• Nadzór nad realizacją przez wydziały zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych,
• Zapewnienie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu.
• Administrowanie strony www.bipgrojec.pl
• Przewodniczenie komisji przetargowej w Starostwie Powiatowym.
• Nadzorowanie spraw i zagadnień w podległym Wydziale wynikających z realizacji prawa i pełnienie funkcji Naczelnika Wydziału.
• Organizacja sprawnego funkcjonowania podległego wydziału w tym: Biura Obsługi Rady i Zarządu Powiatu, Referatu Zarządzania Kryzysowego, Biura Promocji i Funduszy Europejskich.
• Programowanie i organizację pracy podległego wydziału zaspokajająca pełną realizację zadań wynikających z merytorycznego zakresu poszczególnych stanowisk pracy.
• Sprawowanie nadzoru nad merytorycznym i terminowym załatwianiem spraw przez podległych pracowników oraz koordynowanie ich pracy.
• Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników wydziału dyscypliny oraz przepisów o ochronie informacji niejawnych.
• Opracowanie zakresów czynności dla pracowników podległego wydziału.
• Dokonywanie oceny podległych pracowników oraz występowanie z wnioskami w ich sprawie (nagradzanie, awansowanie, karanie).
• Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie upoważnienia Starosty.
• Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań powierzonych gminom i innym jednostkom organizacyjnym w zakresie ustalonym przez Starostę.
• Realizowanie postanowień Rozdziału V § 12 – 20 Regulaminu Organizacyjnego dotyczących zadań wspólnych komórek organizacyjnych Starostwa.
.
4. Wymagane dokumenty:
• CV lub kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny*
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający posiadane obywatelstwo oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej;
• podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;*
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*.
• Osoba wybrana w drodze naboru zobowiązana jest do przedłożenia Pracodawcy zaświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
5. Warunki zatrudnienia:
Miejsce pracy: praca w budynku Starostwa, Grójec, ul. Piłsudskiego 59 i w budynkach jednostek organizacyjnych powiatu. Budynek Starostwa jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych (posiada windę).
Stanowisko pracy: bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy związane jest: z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, z przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie.
6. Zatrudnienie planowane
• Od września 2015 r. w wymiarze 1 etatu,
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 11.08.2015 r z dopiskiem: Dotyczy naboru na STANOWISKO SEKRETARZA POWIATU
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 59.
Rozmowy kwalifikacyjne przewidywana jest w dniu 20 sierpnia 2015 r. od godz. 9.00
w gabinecie Starosty.
* Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2002 r nr 1001, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Starosta Grójecki |
Odpowiada za treść: |
Starosta Grójecki |
Wprowadził: |
Adam Podemski, data: 31.07.2015 r., godz. 13.46 |
Ostatnia aktualizacja: |
Adam Podemski, data: 31.07.2015 r., godz. 13.46 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
31.07.2015 r., godz. 13.46 |
Adam Podemski |
Dodanie strony |