STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec
tel. /48/ 6651100, fax /48/ 6651147
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTOR w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
– w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• wykształcenie wyższe: geodezja i kartografia
• znajomość oprogramowania EWMAPA, EGB- potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem.
• nieposzlakowana opinia
• minimum 3 letni staż pracy,
• doświadczenie zawodowe: staż pracy w administracji publicznej – min. 2 lata
2. Wymagania dodatkowe:
• dyspozycyjność, sumienność, dokładność , skrupulatność,
• znajomość procedury administracyjnej,
• umiejętność kompleksowego wykorzystania wiedzy i analitycznego myślenia,
• łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, poleceń,
• odporność na stres,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne
• przygotowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej wraz z wytycznymi dla zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych
• aktualizowanie dokumentów zasobu o dostarczone opracowania geodezyjno-kartograficzne
• realizacja zleceń na kopie map i duplikatów dokumentów znajdujących się w zasobie
• porządkowanie materiałów geodezyjno-kartograficznych w ODGiK
• nanoszenie wyników prac geodezyjnych do baz danych ODGiK
• prowadzenie bazy danych EGiB
• przygotowywanie pism i sprawozdań, a także rozpatrywanie wniosków i zastrzeżeń dotyczących wykonanych modernizacji ewidencji gruntów i budynków
• wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie zadań wydziału
4. Wymagane dokumenty:
• curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
• kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
• oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - podpisane własnoręcznie,
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych -podpisane własnoręcznie,
• oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
• pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) „ -podpisaną własnoręcznie.
5. Warunki zatrudnienia:
Praca administracyjno-biurowa, bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy związane jest: z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, z przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie. Miejsce pracy: Praca w budynku Starostwa, Grójec, ul. Piłsudskiego 59 . Budynek Starostwa jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych (posiada windę).
6. Zatrudnienie planowane
• Od 1 listopada 2014 r. w wymiarze 1 etatu, na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia
13 października 2014 r z dopiskiem: Dotyczy naboru na podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 59.
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTOR w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości – w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTOR w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości – w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 13 października 2014 r z dopiskiem: Dotyczy naboru na podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Podstrony:
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: | Starosta Grójecki - Marian Górski |
Wprowadził: | Nieznany, data: 30.09.2014 r., godz. 13.51 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 30.09.2014 r., godz. 13.51 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
30.09.2014 r., godz. 13.51 | Nieznany | Dodanie strony |