Główna treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO DYREKTORA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 9 czerwca 2014 r z dopiskiem: Dotyczy naboru na dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec
tel. /48/ 6651100, fax /48/ 6651147
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
DYREKTORA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.);
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
• znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,
• znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego
• znajomość przepisów regulujących zagadnienia związane z zarządzaniem drogami i mostami, w tym ustaw: o drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz o finansach publicznych
• posiadanie wiedzy ogólnej na temat sieci dróg i mostów w powiecie grójeckim,
• doświadczenie: co najmniej 8-letni staż pracy, w tym co najmniej 6 lat w jednostkach zarządzających drogami (wskazane kierowanie zespołem ludzi),
• biegła obsługa komputera
• znajomość programów: Pakiet Office, Norma, ewidmaster
• prawo jazdy kat. B,
• przedstawienie koncepcji funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg
2. Wymagania dodatkowe:
• dyspozycyjność, sumienność, dokładność , skrupulatność,
• znajomość procedury administracyjnej,
• znajomość procedur pozyskiwania i rozliczania środków unijnych
• umiejętność kompleksowego wykorzystania wiedzy i analitycznego myślenia,
• łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, poleceń,
• odporność na stres,;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne
• Kierowanie całokształtem spraw związanych z funkcjonowaniem Powiatowego Zarządu Dróg.
• Realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych w ramach otrzymanych środków finansowych.
• Prowadzenie inwestycji drogowych, w tym finansowanych ze środków unijnych.
• Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej w powiecie.
• Przygotowywanie planów finansowania budowy i modernizacji dróg powiatowych.
• Kontrolowanie stanu technicznego dróg, prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych.
• Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu z zakresu działania Powiatowego Zarządu Dróg.
• Planowanie i realizacja budżetu oraz przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki.
4. Wymagane dokumenty:
• CV lub kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny*
• koncepcja funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający posiadane obywatelstwo oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej;
• podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;*
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*.
• inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
• osoba wybrana w drodze naboru zobowiązana jest do przedłożenia Pracodawcy zaświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
5. Warunki zatrudnienia:
Praca administracyjno-biurowa, wymagająca wyjazdów w teren, praca z monitorem komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
6. Zatrudnienie planowane
• Od 1 lipca 2014 r. w wymiarze 1 etatu, na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia
9 czerwca 2014 r z dopiskiem: Dotyczy naboru na dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 59.
* Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2002 r nr 1001, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: |
Starosta Grójecki - Marian Górski |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 28.05.2014 r., godz. 14.21 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 28.05.2014 r., godz. 14.21 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
28.05.2014 r., godz. 14.21 |
Nieznany |
Dodanie strony |