Główna treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY„ podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości – Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 20.01.2014 r z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości – Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.”
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU
ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec
tel. /48/ 6651100, fax /48/ 6651147
e-mail: grojec@grojec.pl
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
„ podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości – Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej”
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie min. średnie lub wyższe geodezyjne
e) staż pracy w administracji publicznej – min. pół roku
f) staż pracy w wykonawstwie geodezyjnym – min. 1 rok
g) staż pracy ogółem – min. 3 lata
2. Wymagania dodatkowe:
a) uprawnienia zawodowe w zakresie 1 ( geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne)
b) znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz rozporządzeń wykonawczych i KPA
c) biegła obsługa komputera,
d) umiejętność czytania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej wraz z wytycznymi dla zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych
- aktualizowanie dokumentów zasobu o dostarczone opracowania geodezyjno-kartograficzne
- realizacja zleceń na kopie map i duplikatów dokumentów znajdujących się w zasobie
- utrzymywanie w stałej aktualności map przeglądowych
- porządkowanie materiałów geodezyjno-kartograficznych w ODGiK
- nanoszenie wyników prac geodezyjnych na mapę zasadniczą
- skanowanie dokumentów przyjętych do zasoby
- prowadzenie i aktualizacja Państwowego Rejestru Granic
- przygotowywanie pism i sprawozdań
- wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie zadań wydziału
4. Wymagane dokumenty:
• CV lub kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny*
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający posiadane obywatelstwo oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej;
• podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;*
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*.
• Osoba wybrana w drodze naboru zobowiązana jest do przedłożenia Pracodawcy zaświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
5. Warunki zatrudnienia:
Miejsce pracy: praca w budynku Starostwa, Grójec, ul. Piłsudskiego 59 i w budynkach jednostek organizacyjnych powiatu. Budynek Starostwa jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych (posiada windę).
Stanowisko pracy: bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy związane jest: z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, z przemieszczaniem się wewnątrz budynków i w terenie.
6. Zatrudnienie planowane
• Od 1 lutego 2014 r. w wymiarze 1 etatu, na czas określony 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 59, 05 – 600 Grójec do dnia 20.01.2014 r z dopiskiem: „Dotyczy naboru na podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości – Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipgrojec.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 59.
* Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2002 r nr 1001, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 08.01.2014 r., godz. 13.36 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 08.01.2014 r., godz. 13.36 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
08.01.2014 r., godz. 13.36 |
Nieznany |
Dodanie strony |