Główna treść strony
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Wartość zamówienia nie przekracza 14 000 EURO
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej ,,Pod Topolami” w Lesznowoli ul. Grójecka 1 05 - 600 Grójec tel. 48 664 25 48
Znak sprawy 6/2013
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: środków czystości i środków dezynfekcyjnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Pod Topolami” w Lesznowoli. Wykaz asortymentowy i ilościowy zawiera załącznik nr 2.
2. Dostawa towaru nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach pracy magazynu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.00.
3. Częstotliwość dostaw sukcesywnie, w miarę potrzeb, na podstawie zamówień składanych telefonicznie.
4. Dostawy realizowane będą w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
5. Wykonawca ma obowiązek dostarczać środki czystości i środki dezynfekcyjne zgodnie z załącznikiem nr 2 w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r.
7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
8. Termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury.
9. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi, w związku z powyższym
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą
Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na te zmiany.
10.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie zrealizowania pełnego zamówienia.
11. Zamawiający żąda, aby worki wykonane były z grubej, mocnej folii .Worki nie mogą pękać, rwać się i rozchodzić na zgrzewach.
II. Wymagania stawiane Wykonawcom.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w instrukcji dla wykonawców.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia ,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III. Części zamówienia i zakaz wnoszenia ofert wariantowych.
1. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części w związku z tym nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia .
IV. Warunki formalne sporządzenia oferty
1. Oferta musi:
a) wpłynąć w terminie przewidzianym do składania ofert
b) być złożona przez podmiot uprawniony
2. Dokumentacja oferty musi zawierać datę jej sporządzenia, być napisana trwale i czytelnie.
3. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy muszą:
- podpisać druk,
- podpisać załączniki,
- podpisać w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.
4. Pożądane jest ponumerowanie kolejnych stron oraz połączenie oferty w sposób uniemożliwiający wysunięcie kartek.
5. Cenę podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ważną ofertę.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty.
8. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, z formularzami załączonymi do instrukcji.
9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
10.Zamawiający informuje, że wszystkie oferty składane w postępowaniu od chwili ich otwarcia są jawne.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie ma dostarczyć wykonawca .
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w OFERCIE niżej wymienione dokumenty i oświadczenia:
1. Druk Oferty.
2. Szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2)
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w (załączniku nr 1)
5. Dane potrzebne do zawarcia umowy ( załącznik nr 3)
6. Zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 4 )
7. Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
8. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
VI. Sposób przygotowania oferty :
1. Należy kompletnie wypełnić załącznik asortymentowo - cenowy.
W przypadku braku którejkolwiek z pozycji , oferta zostanie odrzucona.
2. Druk oferty należy wypełnić podając wartość netto oraz wartość brutto zamówienia (zawierającą wszystkie koszty łącznie z transportem do magazynu Zamawiającego, rozładunkiem oraz podatkiem VAT ).
3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w instrukcji należy umieścić w podanej kolejności w zapieczętowanej kopercie z napisem:
ZNAK SPRAWY 6/2013
Postępowanie na dostawę środków czystości i środków dezynfekcyjnych. .
NIE OTWIERAĆ Przed 26.07.2013r godz: 11.30
Pieczęć wykonawcy................................
4. Po otwarciu ofert dokumentacja oferty staje się własnością Zamawiającego.
VII. Wyjaśnienie i modyfikacje instrukcji
1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści instrukcji, kierując swoje zapytania pisemnie lub faksem na adres:
Dom Pomocy Społecznej ,,Pod Topolami”w Lesznowoli, ul. Grójecka 1, nr faxu ( 48 ) 664-25-48
2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami jest :Danuta Koczar tel: 48 664-25-48
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi pod treści instrukcji wpłynie do Zamawiającego nie później niż do połowy terminu składania ofert.
4. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Instrukcje dla wykonawców, bez ujawniania źródła zapytania .
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający może zmodyfikować treść instrukcji.
Dokonaną modyfikację Zamawiający niezwłocznie przekaże wszystkim Wykonawcom, którym przekazano instrukcję.
6. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
VIII. Miejsce i termin składania ofert .
Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej ,,Pod Topolami” w Lesznowoli ul. Grójecka 1, pokój nr.11 (kier.adm-gosp.) lub przesłać pocztą do dnia 26.07.2013r.do godz.11.00 na adres: Dom Pomocy Społecznej ,,Pod Topolami” w Lesznowoli, ul. Grójecka 1 , 05-600 Grójec. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.07.2013 roku o godzinie 11.30 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 24.
IX. Badanie i ocena ofert.
1.W trakcie badania ofert sprawdza się zawartość ofert ( kompletność i ważność dokumentów ).
2. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.
X. Kryteria oceny ofert i ich waga.
Lp. KRYTERIUM
1. Cena - 100%
1.Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną .
2. Jeżeli nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że złożone zostaną oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XI. Wyniki postępowania.
1. Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach postępowania w terminie siedmiu dni od terminu składania ofert.
2. Wszyscy Wykonawcy będą informowani o:
- zmianie terminu składnia ofert,
- unieważnieniu postępowania.
XII. Podpisanie umowy.
Wykonawca wygrywający postępowanie zobowiązany jest stawić się w oznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie w celu podpisania umowy.
XIII. Wymogi przyszłej umowy.
1.Obowiązywać będzie umowa, której projekt załączono do instrukcji .
2. Umowa w zasadniczych kwestiach nie może być zmieniona.
3. Umowa będzie jedynym źródłem zobowiązań dla umawiających się stron.
XIV. Postanowienia końcowe.
W sporach nieuregulowanych niniejszymi warunkami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
DYREKTOR
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Starostwo Powiatowe w Grójcu |
Odpowiada za treść: |
Dyrektor DPS w Lesznowoli - Krzysztof Duda |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 18.07.2013 r., godz. 13.45 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 30.07.2013 r., godz. 12.17 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
30.07.2013 r., godz. 12.17 |
Nieznany |
Edycja strony |
18.07.2013 r., godz. 13.51 |
Nieznany |
Edycja strony |
18.07.2013 r., godz. 13.45 |
Nieznany |
Dodanie strony |