Główna treść strony
Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego – obory murowanej oraz szaletu publicznego na terenie zespołu pałacowo-parkowego Muzeum im. K. Pułaskiego, przy ul. K. Pułaskiego 24, w Warce
Grójec, 9-08-2010
Zaproszenie do składania ofert
VIII. Zapytanie o cenę
1. Starostwo Powiatowe w Grójcu, Powiat Grójecki reprezentowany przez Starostę Janusza Różyckiego zaprasza do składania ofert w postępowaniu do 14 000 euro, którego przedmiotem jest Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego – obory murowanej oraz szaletu publicznego na terenie zespołu pałacowo-parkowego Muzeum im. K. Pułaskiego, przy ul. K. Pułaskiego 24, w Warce
2. Opis przedmiotu zamówienia
etap I - rozbiórka obory, nr ewidencyjny działki 1839/12, zakres robót obejmuje:
rozbiórka przyłączy: wodnego, kanalizacyjnego
Rozebranie wraz z unieszkodliwieniem pokrycia dachowego z płyt azbestowo cementowych falistych – 315 m2,
Rozebranie konstrukcji drewnianej dachu
Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
Rozebranie ścian budynku
Rozebranie fundamentów, podmurówki
Wykop po rozbiórce ścian fundamentowych należy zasypać, grunt zagęścić a teren wyrównać i uporządkować
Wywóz powstałych odpadów i przekazanie do unieszkodliwienia
Charakterystyka obiektu: długość 25 m, szerokość 9, 60 m, wysokość ścian 3,30 m, dach dwuspadowy, wysokość budynku 6,80 m, budynek na fundamentach, w środku wylewka betonowa, ściany z czerwonej cegły o grubości 0,5 m..
etap II - rozbiórka szaletu publicznego, znajdującego się na terenie zabytkowego parku wpisanego wraz z pałacem do rejestru zabytków pod numerem 215/A/83 z dnia 06-06-1983 roku przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, Delegatura w Radomiu, nr ewidencyjny działki 1845/4. Zakres robót obejmuje::
rozbiórka przyłączy: wodnego, kanalizacyjnego, elektrycznego
Rozebranie konstrukcji dachu
Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
Rozebranie ścian budynku
Rozebranie fundamentów, podmurówki
Wywóz gruzu, uporządkowanie terenu rozbiórki.
Wykop po rozbiórce ścian fundamentowych należy zasypać, grunt zagęścić a teren wyrównać i uporządkować
Charakterystyka obiektu: długość 6,90 m szerokość 5,45 m, wysokość:3,80 m.
Do szaletu wchodzi się przez oddzielne przedsionki usytuowane po przeciwnych stronach budynku. Fundamenty – ławy z betonu żwirowego, mury fundamentowe z cegły pełnej na zaprawie cementowej, głębokość fundamentów 1,00 m. Mury zewnętrzne i ścianki działowe z cegły kratówki połączonej zaprawą. Dach płaski. Obiekt posiada instalacje wod.-kan oraz instalację elektryczną.
3. Obowiązki Wykonawcy:
• Urządzenie terenu rozbiórki,
• przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, a w szczególności ppoż. w trakcie wykonywania robót,
• wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej,
• stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy;
• wywóz i składowanie materiału pochodzącego z rozbiórki Wykonawca składuje i wywozi we własnym zakresie, oraz ponosi koszty związane ze składowaniem i utylizacją materiału pochodzącego z rozbiórki,
• przekazanie odpadów do unieszkodliwienia potwierdzone kartami przekazania odpadów,
• posiadanie przewidzianych prawem decyzji w zakresie gospodarki odpadami, w tym odpadami zawierającymi azbest,
• Wykonawca dokona rozbiórki obiektów bez uciążliwości pyłowej dla nieruchomości sąsiednich,
• Uporządkowanie terenu i przywrócenie zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów do bezpiecznego użytkowania
• doprowadzenia terenu jezdni, chodników, dojazdów i obszarów zielonych zniszczonych podczas realizacji robót do stanu pierwotnego;
• zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym,
• Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z odłączeniem obiektu od sieci elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej,
• Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom do wykonania. Podwykonawca winien posiadać odpowiednie pozwolenia wymagane prawem do realizacji zadania.
4. Zatrudnianie podwykonawców. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
5. Miejsce wywiezienia gruzu: miejskie wysypisko w Warce. Należy przewidzieć rozwiązanie dla unieszkodliwienia pozostałych odpadów np. stolarka okienna, z kanalizacji.
6. Termin wykonania rozbiórki:
a) etap I - budynek gospodarczy – obora - należy rozebrać w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
b) etap II – szalet publiczny – rozbiórkę należy rozpocząć od dnia 6.09.2010 r. i zakończyć do dnia 10.09.2010 r.
7. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec – punkt informacyjny (parter), lub drogą faksową pod nr 48 665-11-47
8. Termin złożenia oferty: 13-8-2010, do godz. 10.00
9. Kryteriami oceny ofert są:
Cena, waga 100 %
10. Osoba do kontaktu: Janusz Kreczmański, tel. 505704444
11. Wykaz załączników:
załącznik nr 1 – wzór oferty
załącznik nr 2 – mapa sytuacyjna przedstawiająca obiekty do rozbiórki
załącznik nr 3 – dokumentacja fotograficzna
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Adam Podemski, data: 09.08.2010 r., godz. 11.23 |
Ostatnia aktualizacja: |
Adam Podemski, data: 09.08.2010 r., godz. 11.23 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
09.08.2010 r., godz. 11.23 |
Adam Podemski |
Data |