Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniej Sesji Rady Powiatu tj. od 29 czerwca 2012 r. do 17 sierpnia 2012 r.
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyły się 6 posiedzeń Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2012 r,
2. rozwiązania stosunku pracy z Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej
w Tomczycach,
3. powołania pełnomocnika Zarządu Powiatu ds. zarządzania Domem Pomocy Społecznej w Tomczycach,
4. ogłoszenia otwartego konkursu na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tomczycach,
5. powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego,
6. ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Liceum Ogólnokształcącego
w Warce,
7. wyrażenia zgody na wynajęcie pomieszczeń przez SP ZOZ w Nowym Mieście n/Pilicą w Przychodni Rejonowej w Drzewicy,
8. przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora:
• Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowej Wsi,
• Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Warce,
• Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Grójcu,
• Zespołu Szkół Specjalnych w Grójcu,
9. czasowego powierzenia obowiązków Dyrektora Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce.
Projekt Uchwały Rady Powiatu Grójeckiego skierowany na Sesję z inicjatywy Przewodniczącego Rady Powiatu:
1. rozpatrzenie skargi na Dyrektora PUP w Grójcu .
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. zmieniający Uchwałę Budżetową Powiatu Grójeckiego na 2012 r.,
2. uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Grójeckiego na lata 2012 – 2027.
3. przyjęcia Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Powiatu Grójeckiego na lata 2012-2015.
4. wyrażenia zgody na realizację projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej,
5. zatwierdzenia oraz przystąpienia do realizacji projektu pt. „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki”,
6. zmiany uchwały nr XI/87 /2000 Rady Powiatu Grójeckiego.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z:
• wynikami maturalnymi szkół Powiatu Grójeckiego w 2012 r.
• wykazem najlepszych maturzystów w szkołach prowadzonych przez Powiat Grójecki w 2012 r.
• analizą średniego wynagrodzenia nauczycieli w Powiecie Grójeckim za okres I-VI 2012 r.
• osiągnięciami szkół i placówek podległych Powiatowi Grójeckiemu
w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012,
• wynikami klasyfikacji w szkołach prowadzonych przez Powiat Grójecki,
• wynikami naboru do klas pierwszych na rok szkolny 2012/2013,
2. przyjął do wiadomości informację w sprawie uzgodnień z Mazowieckim Kuratorem Oświaty dot. powierzeń przedłużenia stanowisk dyrektorów szkół
i placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Grójecki.
3. dokonał wyboru banku do emisji obligacji, /Bank Ochrony Środowiska/
4. zapoznał się z protokołem kontroli w SP ZOZ Nowe Miasto,
5. zapoznał się z ofertą firmy Zakład Usługowo – Handlowy „Słoneczko” na wykonanie napraw przewodów kominowych i elementów gzymsu zewnętrznego w budynku Starostwa.
6. zapoznał się z wystąpieniem pokontrolnym i złożył wniosek o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych w szpitalu w Nowym Mieście.
7. zapoznał się ze sprawozdaniem finansowym SP ZOZ Nowe Miasto i PCM w Grójcu,
8. zapoznał się z pismem Dyrektora ZSP w Grójcu w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie w roku szkolnym 2012/2013 dwóch oddziałów technikum ekonomicznego oraz oddziału technikum mechanicznego,
9. przyjął do wiadomości Wnioski Komisji Transportu Zbiorowego i Dróg Publicznych z dnia 12 czerwca 2012 r. oraz Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Spraw Socjalnych i Przeciwdziałania Bezrobociu z dnia 25 czerwca 2012 r.
10. wystąpił z wnioskiem do Przewodniczącego Rady Powiatu o zwołanie dwóch Nadzwyczajnych Sesji Rady Powiatu,
• Wicestarosta w/w wymienionym okresie:
uczestniczył w odbiorze wnętrz pałacu muzeum w Warce,
uczestniczył w naradach dot. budowy budynku „Centrum Edukacyjno Muzealnego” w Warce,
odbył spotkanie z burmistrzami i wójtami w sprawie Dożynek Powiatowych organizowanych w Lewiczynie,
odbył spotkanie z przedstawicielami firm prowadzących szpitale w Polsce,
uczestniczył w uroczystościach rocznicowych Powstania Warszawskiego.
11. zgodnie ze swoimi kompetencjami Zarząd Powiatu rozpatrywał pisma i wnioski
w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju świąt
i uroczystości /organizacji imprez/ - oraz podejmował decyzję o ewentualnym dofinansowaniu w granicach swoich kompetencji. – szczegółowe dane zawierają protokoły z posiedzeń Zarządu Powiatu do wglądu dla zainteresowanych w Biurze Rady.
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 05.09.2012 r., godz. 08.56 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 05.09.2012 r., godz. 08.56 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
05.09.2012 r., godz. 08.56 |
Nieznany |
Dodanie strony |