Grójec, 23.04.2012 r.
Starostwo Powiatowe w Grójcu
ul. Piłsudskiego 59
05-600 Grójec
Or.2720.7.2012
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego w postępowaniu pn. „Zakup samochodu typu VAN z windą z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych.” działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) zwanej dalej ustawą Pzp udzielamy następującej odpowiedzi.
Pytanie:
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie do 20 dni od dnia zawarcia umowy gdzie średni czas produkcji samochodu o parametrach zawartych w SIWZ wynosi ok. 90 dni co może naruszać artykuł 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, który zobowiązuje Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. W związku z powyższym czy zamawiający dopuści wykonanie zamówienia w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga produkcji specjalnego pojazdu dla osób niepełnosprawnych a jedynie przystosowania powszechnie dostępnych egzemplarzy. Zamawiający oczekuje samochodu nowego ale dopuszczamy samochody wyprodukowane w roku 2011. Mając powyższe na uwadze Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia w terminie 90 dni od zawarcia umowy.
Z poważaniem
W/Z STAROSTY
Janusz Różycki
Wicestarosta
23.04.2012 - Biuletyn Informacji Publicznej, Powiat Grójecki
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
23.04.2012
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: | Brak danych |
Odpowiada za treść: | Brak danych |
Wprowadził: | Nieznany, data: 23.04.2012 r., godz. 14.28 |
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 23.04.2012 r., godz. 14.28 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
23.04.2012 r., godz. 14.28 | Nieznany | Dodanie strony |