Główna treść strony
Informacja z pracy Zarządu Powiatu w okresie od ostatniej Sesji Rady Powiatu tj. od 28 października 2011 r. do 29 listopada 2011 r.
BRiZ.0021. 22 . 2011
Od ostatniego sprawozdania Starosty Grójeckiego odbyły się 4 posiedzenia Zarządu Powiatu.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i podjął uchwały w następujących sprawach:
1. wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2011 r. /2 uchwały/
2. rozwiązania stosunku pracy z Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej
w Tomczycach.
3. powierzenia obowiązków Dyrektora Domu Pomocy Społecznej
w Tomczycach.
4. przedłożenia projektu budżetu Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej na 2012 r.
5. przedłożenia projektu zmiany wieloletniej prognozy finansowej Radzie Powiatu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
6. ustalenia liczby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tomczycach,
7. ogłoszenia otwartego konkursu na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tomczycach.
Zarząd Powiatu rozpatrzył i zaakceptował projekty uchwał Rady Powiatu
w następujących sprawach:
1. zmieniająca Uchwałę Budżetową Powiatu Grójeckiego na 2011 r.
2. upoważnienia Zarządu do udzielenia poręczenia kredytu.
3. zgody na odstąpienie od odwołania darowizny nieruchomości.
Poza podejmowaniem uchwał Zarząd Powiatu zajmował się innymi ważnymi dla funkcjonowania powiatu sprawami w tym między innymi:
1. zapoznał się z sytuacją finansową PCM w Grójcu i SP ZOZ w Nowym Mieście za III kwartały 2011 r.
2. zapoznał się z protokołami z przetargów na sprzedaż nieruchomości gruntowych w Nowej Wsi.
3. zapoznał się z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych w Grójcu
w sprawie przekazania na potrzeby Filii nr 2 ZSS w Nowej Wsi pomieszczeń opuszczonych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
4. rozpatrzył zawiadomienie Burmistrza Grójca w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji pn. Budowa Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Zakładu Usług Komunalnych „Błysk” Sp. z o.o.
• Starosta Grójecki w/w wymienionym okresie:
w Warszawie odebrał I Nagrodę „Mazowiecki Powiat Roku 2011”,
wspólnie ze Skarbnikiem Powiatu prowadził konsultacje z poszczególnymi dyrektorami jednostek w sprawie projektu budżetu na 2012 r.,
spotkał się z władzami Mazowieckiej Organizacji LOK w sprawie funkcjonowania LOK na terenie gm. Warka oraz rozszerzenie działań na szkoły średnie ze wsparciem finansowym LOK Warszawa,
wspólnie z Wicestarosta spotkał się z Radą Nadzorczą oraz Prezesem Powiatowego Centrum Medycznego w sprawie sytuacji finansowej placówki,
uczestniczył w konferencji z udziałem Banków i samorządów „Wiedza znaczy zarabiać”,
wspólnie z Dyrektorami zawodowych szkół ponadgimnazjalnych uczestniczył w VII Konferencji Szkolnictwa Zawodowego „Nowe Wyzwanie dla Edukacji Zawodowej”,
uczestniczył w Konwencie Starostów Powiatu Województwa Mazowieckiego
w Łochowie podczas których spotkał się z Kierownictwem Urzędu Wojewódzkiego i Marszałkiem.
• Wicestarosta w/w wymienionym okresie:
spotkał się z Dyrektorem Mazowieckiego Oddziału NFZ w sprawie finansowania placówek medycznych,
kilkakrotnie odbywał spotkania w Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce, które miały na celu rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją inwestycji.
5. zgodnie ze swoimi kompetencjami Zarząd Powiatu rozpatrywał pisma i wnioski
w sprawach udzielenia pomocy finansowej z okazji różnego rodzaju świąt
i uroczystości /organizacji imprez/ - oraz podejmował decyzję o ewentualnym dofinansowaniu w granicach swoich kompetencji. – szczegółowe dane zawierają protokoły z posiedzeń Zarządu Powiatu do wglądu dla zainteresowanych w Biurze Rady.
Informacje o stronie
Podmiot publikujący: |
Brak danych |
Odpowiada za treść: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Nieznany, data: 30.11.2011 r., godz. 14.06 |
Ostatnia aktualizacja: |
Nieznany, data: 30.11.2011 r., godz. 14.06 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
30.11.2011 r., godz. 14.06 |
Nieznany |
Dodanie strony |