Dostawa materiałów RTG dla SP ZOZ.
- Zamieszczono: 08.02.2006 r.
- Data składania ofert: 27.02.2006 r., godz. 12.30
- Data otwarcia ofert: 27.02.2006 r., godz. 13.00
na dostawę materiałów RTG
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):
Główny przedmiot 25.31.10.00-4 klisza rentgenowska
Dodatkowy przedmiot: 24-64.12.40 -3 utrwalacz do zdjęć rentgenowskich
24-64.12-30 - 0 wywoływacz do zdjęć rentgenowskich
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Sekcji
Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - budynek DOMONT I piętro lub na pisemny wniosek może być przesłana pocztą.
Ilość i rodzaj dostaw wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części w związku z tym nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia l rok od daty podpisania umowy.
O zamówienie mogą ubiegać się tylko Wykonawcy, którzy;
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia / nie spełnia,
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert: cena - 100 %.
Termin składania ofert - do godz. 12.30- dnia 27. 02. 2006 r.
Oferty należy składać w kopercie z napisem ^PRZETARG - dostawa materiałów RTG"
w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych budynek DOMONT I piętro na terenie Szpitala
w Grójcu lub przesłać pocztą na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 05 - 600 Grójec, ul. Piotra Skargi 10. Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert w obecności Wykonawców nastąpi w siedzibie Zamawiającego o godz. 13.00- dnia 27. 02.2006r. w gabinecie dyrektora d/s technicznych - budynek DOMONT I piętro,
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 29.03.2006 r.
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami - mgr Danuta Koczar, mgr Bożena Kamińska tel. (0-48) 664 30 81 wew. 136.
Oferta musi zawierać wypełniony:
1. Druk oferty
2. Dokumenty i załączniki do oferty wg S.I.W.Z