Dostawa papierów rejestracyjnych, elektrod, żeli dla SP ZOZ w Grójcu.
- Zamieszczono: 22.09.2005 r.
- Data składania ofert: 12.10.2005 r., godz. 12.30
- Data otwarcia ofert: 12.10.2005 r., godz. 13.00
na dostawę papierów rejestracyjnych, elektrod, żeli
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):
Główny przedmiot: 21.12.54.00-9 Papier do drukowania Dodatkowy przedmiot: 33.12.41.30 - 5 Wyroby diagnostyczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - budynek DOMONT I piętro lub na pisemny wniosek może być przesłana pocztą.
Ilość i rodzaj dostaw wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części w związku z tym nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia 1 rok od dały podpisania urnowy.
O zamówienie mogą ubiegać się tylko Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
• znajdują się w sytuacji ekonomiczne} i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie namówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia / nie spełnia.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Kryteria oceny ofert-- cena - 100 %.
Termin składania ofert - do godz. 12.30 dnia 12. 10. 2005r.
Oferty- należy składać w kopercie z napisem „PRZETARG - PAPIERY REJESTRACYJNE" w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych budynek DOMONT l piętro na terenie Szpitala w Grójcu lub przesłać pocztą na adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 05 - 600 Grójec, ul. Piotra Skargi 10. Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert w obecności Wykonawców nastąpi w siedzibie Zamawiającego o godz. 13°°- dnia 12.10. 2005 w gabinecie dyrektora d/s technicznych - budynek DOMONT I piętro.
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 11.11.2005 r.
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami - mgr Danuta Koczar tel. (0-48) 664 3081 wew. 136., Ireneusz Sitarek wew. 137.
Oferta musi zawierać wypełniony:
l- Druk oferty
2- Dokumenty i załączniki do oferty wg S.I.W.Z