Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup i dostawa dwóch stanowisk komputerowych do obsługi systemu Pojazd i Kierowca oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu.
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 28.11.2022 r.
Zakup i dostawa dwóch stanowisk komputerowych do obsługi systemu Pojazd i Kierowca oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 28.11.2022
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch stanowisk komputerowych do obsługi systemu Pojazd i Kierowca oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa dwóch stanowisk komputerowych do obsługi systemu Pojazd i Kierowca oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8ec4b3-5c31-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462288/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28 12:46
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa dwóch stanowisk komputerowych do obsługi systemu Pojazd i Kierowca oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch stanowisk komputerowych do obsługi systemu Pojazd i Kierowca oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej w Starostwie Powiatowym w Grójcu. Opis oferowanego sprzętu zamieszczony został w Załączniku nr 4 pn. Szczegółowa specyfikacja urządzeń (na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23 listopada 2022 r. Wykonawca Prime Computers Dariusz Leszczyński, którego oferta spełniała wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVI SWZ, poinformował Zamawiającego, że w wyniku błędnej kalkulacji w ofercie wkradł się błąd, w związku z czym odstępuje od podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14784,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie