Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Nowym Mieście oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Jurkach.
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 03.11.2022 r.
Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb SOSW w Nowym Mieście oraz SOSW w Jurkach
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 3.11.2022
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb SOSW w Nowym Mieście oraz SOSW w Jurkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb SOSW w Nowym Mieście oraz SOSW w Jurkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4e9459-5383-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421057/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03 10:11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb SOSW w Nowym Mieście oraz SOSW w Jurkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406301/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.56.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Nowym Mieście oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Jurkach. Opis oferowanych samochodów zamieszczony został w Załączniku nr 4 pn. Minimalne wymagania techniczne i użytkowe samochodu osobowego 9-cio miejscowego
przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim (na potwierdzenie, że oferowane samochody spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do 2 listopada 2022 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie