Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem (1szt.), monitorów (25 szt.) oraz dysków SSD 1 TB (10 szt.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 19.10.2022 r.
Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem (1szt.), monitorów (25 szt.) oraz dysków SSD 1 TB (10 szt.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 20.10.2022
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem (1szt.), monitorów (25 szt.) oraz dysków SSD 1 TB (10 szt.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem (1szt.), monitorów (25 szt.) oraz dysków SSD 1 TB (10 szt.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de756fd-3b33-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401017/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20 08:47
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem (1szt.), monitorów (25 szt.) oraz dysków SSD 1 TB (10 szt.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362402/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem (1szt.), monitorów (25 szt.) oraz dysków SSD 1 TB (10 szt.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu. Opis oferowanego sprzętu zamieszczony został w Załączniku nr 4 pn. Szczegółowa specyfikacja urządzeń (na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66081,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78959,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66081,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B Jacek Baron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243143493
7.3.3) Ulica: W. Roździeńskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66081,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni