Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont drogi powiatowej Nr 1655W Kociszew – Budziszynek na odcinku Częstoniew - Falęcin.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 15.06.2022 r.
Remont drogi powiatowej Nr 1655W Kociszew – Budziszynek na odcinku Częstoniew - Falęcin
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 15.06.2022
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 1655W Kociszew – Budziszynek na odcinku Częstoniew - Falęcin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej Nr 1655W Kociszew – Budziszynek na odcinku Częstoniew - Falęcin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a37143ac-cb94-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210864/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15 12:48
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont drogi powiatwej Nr 1655W Kociszew - Budziszynek na odcinku Częstoniew - Falęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 991300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja robót:
Droga powiatowa Nr 1655W Kociszew – Budziszynek, Gmina Grójec
Długość odcinka 2320,00 mb od km 2+005 do km 4+325
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac:
1. wykonanie ścinki poboczy,
2. frezowanie korekcyjne nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych,
3. wykonanie warstwy wyrównawczej na całej szerokości jezdni,
4. wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni,
5. zabezpieczenie krawędzi.
Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie budowy.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ).
Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 8 do SWZ).
Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Remont drogi będzie prowadzony przy dopuszczonym ruchu drogowym za wyjątkiem wykonania warstwy ścieralnej. Warstwę ścieralną nawierzchni należy wykonać na całej szerokości jezdni przy zamknięciu drogi dla ruchu. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1156790,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397668,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1156790,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672023992
7.3.3) Ulica: Dębnowola 71
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1156790,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni