Rozstrzygnięcie zamówienia: Dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 23.03.2022 r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48/661 02 62
1.5.8.) Numer faksu: 48/664 64 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.komorowska@pzdgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ee4d45-8a56-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095718/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23 12:34
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043042/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa emulsji asfaltowej kationowej rodzaju C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054408/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych. Zamówienie obejmuje dostawę emulsji do siedziby Zamawiającego w Odrzywołku w ilości minimum 80,00 Mg (część podstawowa), przy ewentualnym prawie opcji możliwość rozszerzenia zamówienia do 120 Mg.
Wymagania jakościowe:
Emulsja powinna spełniać wymagania zawarte w normie PN-EN 13808:2010. Kationowa szybko rozpadowa emulsja asfaltowa C65 B3 PU/RC o zawartości asfaltu 65% będąca przedmiotem zamówienia musi:
- być przeznaczona do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych,
- powinna posiadać aktualny Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji potwierdzający, że materiał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (Wymagania techniczne- załącznik nr 6).
Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
- emulsja asfaltowa dostarczana będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego;
- ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie od 10,00 do 15,0 Mg;
- do każdej odebranej partii zamówienia musi być dołączona deklaracja zgodności CE
- emulsja asfaltowa będzie dostarczana na koszt Wykonawcy do bazy Zamawiającego - Obwód Drogowy w Odrzywołku adres: Odrzywołek 8 a, 05-622 Belsk Duży
- Wykonawca przy użyciu własnej pompy przepompuje emulsję do zbiorników Zamawiającego;
- Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w uzgodnionym terminie od dnia zgłoszenia zapotrzebowania;
- Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru;
- w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113610-4 - Bitum
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 7 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 22 marca 2022 roku Wykonawca TRAKT S.A. z siedzibą Szczukowskie Górki 1, 26-065 Piekoszów, którego oferta spełniała wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII SWZ, poinformował Zamawiającego, że z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnej siły wyższej mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, podpisanie umowy w treści odpowiadającej złożonej oferty groziłoby poniesieniem przez Wykonawcę wielkich rozmiarów szkód.
Tym samym nie doszło do podpisania umowy pomiędzy stronami.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje odpowiednią kwotą na dokonanie ponownego badania i oceny oferty spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie