Rozstrzygnięcie zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 21.03.2022 r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48/ 661 02 62
1.5.8.) Numer faksu: 48/664 64 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_grojec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf50009d-a80d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094928/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23 08:19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042483/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych będą wykonywane mechanicznie z użyciem remonterów przy zastosowaniu grysów i emulsji asfaltowej.
Ogółem przewidywany zakres robót wynosi 20.000,00 m².
Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany będzie na bieżąco w oparciu o prowadzone przeglądy stanu dróg powiatowych i wynikające stąd potrzeby.
Przewidywana ilość remontów jest wielkością szacunkową. W przypadku zmniejszenia zakresu robót w stosunku do ilości szacunkowej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia: projekt organizacji i zabezpieczenia placu budowy, wykonanie przy udziale przedstawiciela PZD w Grójcu pomiarów ilości remontów cząstkowych, uporządkowanie terenu z nadmiaru grysów. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji , specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Oferta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające
z opisu przedmiotu zamówienia i wszelkich innych czynności koniecznych do wykonania zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia należy określić cenę jednostkową za wykonanie ( 1 m² ) remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów.
W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. W/w projekt będzie wymagany do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy ( zał. nr 1).
Lokalizacja robót:
Miejsce wykonania zamówienia: drogi powiatowe o nawierzchni bitumicznej, powiat grójecki, województwo mazowieckie.
Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR (zał. nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931210838
7.3.3) Ulica: Makówiec 53
7.3.4) Miejscowość: Chrostkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni