Rozstrzygnięcie zamówienia: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 22.12.2021 r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48/661 02 62
1.5.8.) Numer faksu: 48/664 64 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.komorowska@pzdgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d0dbf59-4b7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335670/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29 12:05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082983/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętów Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293849/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235330,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku.
Zamówienie obejmuje sukcesywny bezgotówkowy zakup (dostawę) niżej wymienionych szacunkowych ilości i rodzajów paliw płynnych:
1 ) olej napędowy spełniający wymagania PN-EN 590:2013-12 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680 ) w ilości 36.000 litrów
2) benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 Pb spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680 ) w ilości 2.600 litrów.
Ilości paliw określone przez Zamawiającego mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zamawianego paliwa w stosunku do ilości określonej powyżej. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa w stosunku do ilości szacunkowych Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych potrzeb tj. bezpośrednie tankowanie pojazdów do zbiornika a dla pozostałych sprzętów i urządzeń do kanistra w stacji paliw oferenta .
Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy.
Zakup paliwa dokonywany będzie przez Zamawiającego w formie bezgotówkowej po cenie obowiązującej na dystrybutorze stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu z uwzględnieniem kwoty zaoferowanego przez Wykonawcę stałego upustu.
Rozliczanie zawartych transakcji nastąpi fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury. Do faktury będzie dołączone zestawienie obejmujące pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, numer rejestracyjny samochodu, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231214,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231214,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231214,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Grojcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971793538
7.3.3) Ulica: Laskowa 26
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231214,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31