Rozstrzygnięcie zamówienia: Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2022 – 2024.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 20.12.2021 r.
Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2022 - 2024
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 20.12.2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2022 - 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2022 - 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ff9faa-483d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321813/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20 08:37
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w latach 2022 - 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.44.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434717,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostarczanie niżej wymienionych rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu oraz Filii Starostwa Powiatowego w Warce i Mogielnicy w latach 2022 - 2024. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.). Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb:
- tablice samochodowe, jednorzędowe – 5 1262 szt.
- tablice samochodowe, dwurzędowe – 210 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, jednorzędowe - 380 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, dwurzędowe - 10 szt.
- tablice motocyklowe – 4 107 szt.
- tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt.
- tablice motorowerowe – 765 szt.
- tablice motorowerowe tymczasowe -10 szt.
- tablice samochodowe, jednorzędowe zabytkowe – 73 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe zabytkowe – 10 szt.
- tablice motocyklowe zabytkowe – 37 szt.
- tablice samochodowe indywidualne – 290 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 15 szt.
- tablice profesjonalne – 10 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone – 162 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone tymczasowe – 20 szt.
- eko. tablice samochodowe, jednorzędowe – 100 szt.
- eko. tablice samochodowe, dwurzędowe – 20 szt.
- eko. tablice motocyklowe - 30 szt.
- eko. tablice motorowerowe – 30 szt.
- eko. tablice jednorzędowe zmniejszone – 20 szt.
- eko. tablice indywidualne samochodowe – 30 szt.
- eko. tablice indywidualne motocyklowe – 30 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926004,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 964882,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926004,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Tablic ZNAK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140684398
7.3.3) Ulica: Gąbińska 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-703
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926004,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące