Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup i dostawa projektora oraz dwóch drukarek 3D do pracowni szkolnych w ZS w Jasieńcu i ZS w Warce.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 16.11.2021 r.
Zakup i dostawa projektora oraz dwóch drukarek 3D do pracowni szkolnych w ZS w Jasieńcu i ZS w Warce
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 16.11.2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa projektora oraz dwóch drukarek 3D do pracowni szkolnych w ZS w Jasieńcu i ZS w Warce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa projektora oraz dwóch drukarek 3D do pracowni szkolnych w ZS w Jasieńcu i ZS w Warce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15385f7f-37ca-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269077/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16 07:19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa projektora oraz dwóch drukarek 3D do pracowni szkolnych w ZS w Jasieńcu i ZS w Warce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
X Oś Priorytetowa Edukacja dla rozwoju regionu Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249147/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10558,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa projektora oraz dwóch drukarek 3D do pracowni szkolnych w ZS w Jasieńcu i ZS w Warce.
Opis parametrów drukarki 3D
• Metalowa obudowa z przeszklonymi drzwiami
• Możliwość druku dwukolorowego
• Automatyczna kontrola temperatury
• Tryby drukowania lustrzanego i duplikat
• Technologia druku: FFF
• Filament 1,75 mm: PLA / Pearle PLA / PVA / ABS / ABS Pro / HIPS
• Dokładność druku: ± 0,20 mm
• Dokładność pozycjonowania: oś Z - 0,0025 mm, oś XY - 0,011 mm
• Grubość warstwy: 0,1 - 0,4 mm
• Średnica dyszy: 0,40 mm
• Temperatura ekstrudera: do 240°C
• Temperatura płyty grzewczej: do 120°C
• Wejście typu pliku: 3MF / STL / OBJ / FPP / BMP / PNG / JPG / JPEG; Wyjście: GX/G.
• Do drukarki po 1kg każdego koloru filnamentu – czarny, niebieski, czerwony, niebieski, zielony
• Gwarancja: min. 24 miesiące
Opis parametrów projektora multimedialnego
• System projekcyjny: Technologia 3LCD, Ciekłokrystaliczna migawka RGB
• Natężenie światła barwnego 3.600 lumen- 2.400 lumen (tryb ekonomiczny)
• Natężenie światła białego 3.600 lumen - 2.400 lumen (tryb ekonomiczny)
• Rozdzielczość: XGA, 1024 x 768, 4:3
• Współczynnik proporcji obrazu: 4:3
• Stosunek kontrastu: 16.000 : 1
• Lampa: UHE, 210 W, 6.000 h Żywotność, 12.000 h Żywotność (w trybie oszczędnym)
• Korekcja obrazu: Auto pionowo: ± 30 °, poziomo ± 30 °
• Stosunek projekcji: 1,48 - 1,77:1
• Zoom: manualny
• Obiektyw: Optyczny
• Rozmiar projekcji: 30 cale - 300 cale
• Odległość ogniskowa: 16,9 mm - 20,28 mm
• Fokus: Ręcznie
• Przesunięcie: 8 : 1
• Funkcja USB wyświetlacza
• 2 w 1: obraz / mysz
• Przyłącza: Złącze USB 2.0 typu A, Złącze USB 2.0 typu B, Wejście VGA, Wejście HDMI, Wejście audio typu cinch, Bezprzewodowa sieć LAN IEEE 802.11b/g/n
• Głośniki: 2
• Gwarancja: min. 24 miesiące
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązania równoważnego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego sprzęt/oprogramowanie nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania.
Jeżeli w SWZ lub opisie przedmiotu zamówienia zamieszczone są jakiekolwiek nazwy własne producentów, nie są one wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12861,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14002,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12861,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTRIX Grzegorz Laskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140340948
7.3.3) Ulica: Traugutta 61
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12861,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni