Rozstrzygnięcie zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 1672W Warka – Chynów na odcinku o dł. 440,00 mb.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 10.11.2021 r.
Remont drogi powiatowej nr 1672W Warka – Chynów na odcinku o dł. 440,00 mb
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 10.11.2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1672W Warka – Chynów na odcinku o dł. 440,00 mb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1672W Warka – Chynów na odcinku o dł. 440,00 mb
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c5cd14c-2a64-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263961/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10 08:48
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000610/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Remont drogi powiatowej nr 1672W Warka – Chynów na odcinku o dł. 440,00 mb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.37.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407967,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja robót:
Droga powiatowa Nr 1672W Warka – Chynów od km 5+600 do km 6+040 (Gmina Warka)
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac:
1. wykonanie prac pomiarowych i geodezyjnych,
2. mechaniczne rozebranie nawierzchni z trylinki,
3. wykonanie rozbiórki krawężników betonowych,
4. wykonanie robót ziemnych,
5. wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża,
6. wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem,
7. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
8. wykonanie warstwy wyrównawczej na całej szerokości jezdni,
9. wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni,
10. wykonanie poboczy.
Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie budowy.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest projekcie technologiczno-kosztorysowym, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ).
Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498899,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665643,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498899,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590612306
7.3.3) Ulica: Południowa 17/19
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca, zakres podwykonawczy oraz wartość robót podwykonawczych nie są znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498899,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni