Rozstrzygnięcie zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 na obszarze powiatu grójeckiego.
- Zamówienie: unieważnione
- Data unieważnienia: 26.10.2021 r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 na obszarze powiatu grójeckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48/661 02 62
1.5.8.) Numer faksu: 48/664 64 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.komorowska@pzdgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.grojec.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 na obszarze powiatu grójeckiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904f8d33-1ac3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245485/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26 10:19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082983/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200287/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).
Zakres rzeczowy obejmuje:
a) odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości poprzez uszarstnianie mieszanką pisakowo-solną nawierzchni dróg powiatowych -PŁUGOPIASKARKI
b) mechaniczne odśnieżanie patrolowo- interwencyjne - PŁUGI ODŚNIEŻNE
c) usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ciężkiego sprzętu technicznego - KOPARKO-ŁADOWARKI Z PŁUGAMI
d) załadunek mieszanki piaskowo-solnej
e) gotowość do świadczenia usług, polegająca na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.
Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 - 2 sztuki
2. Nośnik pod pług odśnieżny średni - 2 sztuki
3. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - 1 sztuka
4. Koparko-ładowarka do załadunku materiałów - 1 sztuka
5. Koparko - ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) - 1 sztuka
Dla punktu 3 (pługi odśnieżne) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
Dla punktu 5 (koparki przeznaczone do prowadzenia usług w zakresie odśnieżania) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa do piaskarek i koszt łączności.
Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki ( punkt 1) Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 4,5 miesięcy tj. od 1 listopada 2021 roku do 15 kwietnia 2022 roku.
Wymagania dla nośników do piaskarek :
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m ( np. marki MAN; SCANIA; KAMAZ)
Wymagania dla nośników do pługów :
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 (np. marki MAN; SCANIA; KAMAZ)
Wymagania dla sprzętu załadunkowego :
- koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,9 m3
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pługi, piaskarki) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług, piaskarkę) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).
Zakres rzeczowy obejmuje:
a) odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości poprzez uszarstnianie mieszanką pisakowo-solną nawierzchni dróg powiatowych -PŁUGOPIASKARKI
b) mechaniczne odśnieżanie patrolowo- interwencyjne - PŁUGI ODŚNIEŻNE
c) usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ciężkiego sprzętu technicznego - KOPARKO-ŁADOWARKI Z PŁUGAMI
d) załadunek mieszanki piaskowo-solnej
e) gotowość do świadczenia usług, polegająca na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.
Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 - 2 sztuki
2. Nośnik pod pług odśnieżny średni - 2 sztuki
3. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - 1 sztuka
4. Koparko - ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) - 1 sztuka
Dla punktu 3 (pługi odśnieżne) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
Dla punktu 4 (koparki przeznaczone do prowadzenia usług w zakresie odśnieżania) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa do piaskarek i koszt łączności.
Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki ( punkt 1) Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 4,5 miesięcy tj. od 1 listopada 2021 roku do 15 kwietnia 2022 roku.
Wymagania dla nośników do piaskarek :
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m ( np. marki MAN; SCANIA; KAMAZ)
Wymagania dla nośników do pługów :
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 (np. marki MAN; SCANIA; KAMAZ)
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pługi, piaskarki) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług, piaskarkę) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Baza sprzętowo-transportowa Oferenta - usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.
Zakres rzeczowy obejmuje:
a) odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości poprzez uszarstnianie mieszanką pisakowo-solną nawierzchni dróg powiatowych -PŁUGOPIASKARKI
b) mechaniczne odśnieżanie patrolowo- interwencyjne - PŁUGI ODŚNIEŻNE
c) usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ciężkiego sprzętu technicznego - KOPARKO-ŁADOWARKI Z PŁUGAMI
d) załadunek mieszanki piaskowo-solnej
e) gotowość do świadczenia usług, polegająca na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.
Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości, załadunek materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu P3M - 12 sztuka
2. Nośnik z pługopiaskarką (pługopiaskarka Oferenta) - 1 sztuka
3. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - - 2 sztuki
4. Koparko-ładowarka do załadunku materiałów - 1 sztuka
5. Koparko - ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) - 1 sztuka
Dla punktu 1, 2 i 4 Oferent musi zapewnić własną bazę na terenie Gminy Warka lub Gminy Chynów w celu przechowywania materiałów do prowadzenia usług związanych z usuwaniem śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna).
Dla punktu 2 (nośnik z pługopiaskarką) Wykonawca zapewnia własną pługopiaskarkę do prowadzenia usług.
Dla punktu 3 (pługi odśnieżne) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
Dla punktu 5 (koparki przeznaczone do prowadzenia usług w zakresie odśnieżania) Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa do piaskarek i koszt łączności.
Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki ( punkt 1 i 2) Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 4,5 miesięcy tj. od 1 listopada 2021 roku do 15 kwietnia 2022 roku.
Wymagania dla nośników do piaskarek :
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m ( np. marki MAN; SCANIA; KAMAZ)
Wymagania dla nośników do pługów :
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 (np. marki MAN; SCANIA; KAMAZ)
Wymagania dla sprzętu załadunkowego :
- koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,9 m3
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pługi, piaskarki) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług, piaskarkę) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 126800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 1 postępowania wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 2 postępowania wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN